Gå til innhold

Økonomisk grav i Championship Manager 01/02

Anbefalte innlegg

:scared: Jeg sitter fortsatt med det godt gamle championship manager 01/02, jeg spiller med Huddersfield. Alt så bra ut. Rykket rett opp til 1. divisjon.

Spillte der 2 sesonger og rykket opp igjen.

Klarte 3. plass første sesongen i topp divisjonen. Men så var det økonomien da. Pga at jeg har så få plasser klarer jeg ikke tjene nok. Får -200 til -300 mil i året :( hva skal jeg gjøre. Får ikke tillatelse til å utvide stadioen, å nå er jeg i 2012.

Seriøst et problem. Må kansje selge de beste spillerne. Har allerede fått tilført

400 mill en gang.

HELP :scared:

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CM 01/02 er og vil forbli det beste Manager spillet. Du må nok selge de beste spillerne og erstatte dem med halvgode. Du må kvitte deg med spillerne med høyest lønn, og gamle gomper på reservelaget, som ikke ville spilt for Luton en gang. Etterhvert bør økonomien stabilisere seg, og du vil sannsynligvis tjene penger. Du må nok belage deg på 1-2 svakere sesonger (for du har hatt en vanvittig suksess må jeg si :yes: ) men så kan du godsnakke med styret igjen. Funker ikke dette litt sjebnessvangre forsøket (som jeg hadde suksess med, da jeg "trente" Crystal palace fra 3 til 1 divisjon), så skaffer du deg en ny jobb. Godt nok rykte bør du ha :w00t:

Lenke til kommentar

skjønne ikkje kossen du får te å ikkje tjena penger me den sukseen.

eg rykka opp te premier league med rushden and diamonds fra 3 div 3 sesonger å hadde ikkje akurat økonomiske problemer. eg trengte ikkje ein gong å be om at de sko utvida stadionet de gjorde det av seg sjøl.

Irlingthon park fra 3500 te 36000. :p

men du får sela stjernene og erstatte de me talenter og gi slipp på reservelags spillerane over 23. så sko du vara redda :yes:

Lenke til kommentar
skjønne ikkje kossen du får te å ikkje tjena penger me den sukseen.

eg rykka opp te premier league med rushden and diamonds fra 3 div 3 sesonger å hadde ikkje akurat økonomiske problemer. eg trengte ikkje ein gong å be om at de sko utvida stadionet de gjorde det av seg sjøl.

Irlingthon park fra 3500 te 36000. :p

men du får sela stjernene og erstatte de me talenter og gi slipp på reservelags spillerane over 23. så sko du vara redda :yes:

Det er feigt å trene Rushden. "Money, money money" :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vist du har dårlig med penger, så må du vente til sesongen er over...

Da får du alle pengene.. :)

doh, han har spilt til 2012

Vel, hvis det er problemer med å få utvida stadion som holder deg tilbake så er det jo en mulighet å finne en save game editor og forandre størrelsen, selv om dette antakelig vil føles som juks. Alternativet er å slå seg til ro med 2. divisjon...

Lenke til kommentar

Vel, hvis det er problemer med å få utvida stadion som holder deg tilbake så er det jo en mulighet å finne en save game editor og forandre størrelsen, selv om dette antakelig vil føles som juks.

Det vil ikke bare føles som juks, det vil være juks :p

Lenke til kommentar

Vel, hvis det er problemer med å få utvida stadion som holder deg tilbake så er det jo en mulighet å finne en save game editor og forandre størrelsen, selv om dette antakelig vil føles som juks.

Det vil ikke bare føles som juks, det vil være juks :p

Tja... det er vel egentlig juks, men siden det er ytterst realistisk at en klubb utvider stadion hvis de rykker opp til PL - kan det forsvares å bruke en save game editor.

Men taktikken å kjøpe unge talenter og selge de gamle arrogante pengeslukene er bra. Jeg pleide å bruke mange timer hver sesong på å lete etter talenter, jeg kjøpte aldri stjerner - men flere av spillerne mine ble det etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...