Buskeruddama Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Har alibox men de tilbyr ikke dansk TV3 i sin kanalpakke. Hadde gjerne betalt hvis dette var mulig. Ved avspilling av dansk viafree på nett-TV kommer blokkering på grunn av geografisk posisjon. Finnes det noen måte å få sett dansk TV3 i Norge? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Gå inn i menyen og endre område vel. Prøv det, hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Buskeruddama Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Gå inn i menyen og endre område vel. Prøv det, hvis det er mulig. Forstår ikke helt. Endre område hvor da? på altibox? På PC? På WiFi nettverket? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Er det mulig å se dansk TV3 i Norge?Nei. Har med rettigheter å gjøre. Derfor er det forskjell på norsk, dansk og svensk TV3. En løsning kan være parabol og dansk abonnement. Men da må abonnementet bestilles i Danmark på en dansk adresse og man bryter abonnementsavtalen når man tar med programkortet og bruker det utenfor Danmark. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 De fleste bokser har innstillinger på hvilket land de er i og fylker osv osv Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Funka i gamle dager, men ikke nå hvor alt er digitalt. TS har Altibox og dette er et norsk firma som ikke distribuerer dansk TV3. De kan tilby DR1, DR2 og dansk TV2 hvis man betaler ekstra. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 VPN er løsningen for å se på Viafree.dk. 1 Lenke til kommentar
thorl123 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Har alibox men de tilbyr ikke dansk TV3 i sin kanalpakke. Hadde gjerne betalt hvis dette var mulig. Ved avspilling av dansk viafree på nett-TV kommer blokkering på grunn av geografisk posisjon. Finnes det noen måte å få sett dansk TV3 i Norge? For å se tv3-dk på nett tar du ganske enkelt linken jeg sendte deg på pm,kopierer den,og åpner den i en avspiller...feks VLC. Trenger ikke å forandre på landsinst.ell.lign-bruk urlen/linken akkurat slik den er. Skal du ha flere kanaler,så pm meg. Lenke til kommentar
hejhilde Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 thorl123 skrev (På 2.5.2017 den 18.24): For å se tv3-dk på nett tar du ganske enkelt linken jeg sendte deg på pm,kopierer den,og åpner den i en avspiller...feks VLC. Trenger ikke å forandre på landsinst.ell.lign-bruk urlen/linken akkurat slik den er. Skal du ha flere kanaler,så pm meg. Jeg har søkt leeenge på hvordan jeg kan se svensk tv3, kunne du ha sendt meg link og? Og kanskje forklart hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 hejhilde skrev (6 timer siden): Jeg har søkt leeenge på hvordan jeg kan se svensk tv3, kunne du ha sendt meg link og? Og kanskje forklart hvordan man gjør det? Du kan se på PlutoTV med VPN, da får du en del svenske programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå