Opus Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei. Jeg har oppretta en konto på start.no i går, men når jeg skulle logge meg på i dag fikk jeg opp denne feilmeldingen. det kan jeg ikke skjønne, da exploreren min godtar alle cookies... Noen som har peiling på hva som er galt? BTW...Må man ring de, hvis man har bredbånd? ved spørsmål om påloggingsmetode var der kun ISDN og modem, prøvde modem, funka ikke... Takk. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 du må ringe eller sende sms Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 BTW...Må man ring de, hvis man har bredbånd?ved spørsmål om påloggingsmetode var der kun ISDN og modem, prøvde modem, funka ikke... Dersom du ønsker å bruke en annen forbindelse (f.eks. bredbånd), kan du ringe vår support-telefon 820 73110 (13,09 kr/min) og be om at ditt brukernavn "åpnes". Du må ha korrekt konto-informasjon og en begrunnelse (f.eks at du skal bruke bredbånd) for å få kontoen åpnet Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvilken feilmelding? Får ikke noen feilmelding jeg Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Hvilken feilmelding? Får ikke noen feilmelding jeg Mulig siden det er under log-in. Jeg skal ta og ringe de. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 feilmelding? de spør jo bare om pålogginsanavn og passord. er jo bare å skrive innn.. skulle vel ikke være noe problem. har du sendt sms forresten, ikke det at det har noe å si da, men. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) feilmelding? de spør jo bare om pålogginsanavn og passord. er jo bare å skrive innn.. skulle vel ikke være noe problem. har du sendt sms forresten, ikke det at det har noe å si da, men. Feilmeldinga kommer i vinduet etter passord og brukernavn er skrevet. Nei, jeg har ikke sendt de SMS...Ennå. Endret 5. desember 2003 av Opus Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 screenshot jeg ser ikke noen feilmeldinger... tror nok den bare kommer opp til deg siden det er du som gjør en feil. er problemet løst? hvis ikke må du skrive eller ta screenshot av hva som står der.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hva er det jeg skal skrive i denne SMS'en og til hvilket nummer? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Hva er det jeg skal skrive i denne SMS'en og til hvilket nummer? ST FTP til 1963. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå