marginalFour995 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Trenger litt hjelp. Er første gang jeg skal reise alene og betale ALT alene, fordi jeg har penger til det. Jeg prøver å sette opp ett lite regnskap så jeg vet hvor mye jeg må ha med meg. Turen er fra fredag til mandag (ikke neste uka) Tog Tur/retur Kristiansand-Gjøvik Gjøvik-Kristiansand Ca. 10 bussturer Hotell fredag kveld, lørdag kveld og kanskje søndag kveld. Mat alle dager (bruker jeg mer enn 200 pr. dag? Hva tror du) Er det mer enn disse postene jeg burde ha med? Jeg møter ei der oppe, så må jo betale en full middag for to… Burde jeg ta ho med på noe annet, eventuelt om jeg får ho til å ta meg med på noe så betaler jeg? håper på masse svar!!! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Ja du bruker langt mer enn 200 pr dag for mat. Lenke til kommentar
marginalFour995 Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Ja du bruker langt mer enn 200 pr dag for mat. Hvor mye ca? Er det ikke rundt to hundre for en middag ute? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Det spørs jo veldig hvor du spiser. Så fort du går på en Peppes, Egon, eller noe vanlig kjederestaurant, så er det fort 250-300 bare for mat, drikke ikke inkludert. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Ja du bruker langt mer enn 200 pr dag for mat. Hvor mye ca? Er det ikke rundt to hundre for en middag ute? Det kommer jo helt ann på, når jeg går på date med mat og drikke koster det sjeldent mindre enn 1000. Men igjen kan en dele 5 double cheese på mcD for langt mindre. I tillegg spiser enn vell fort 3 eller flere målider til dagen. Lenke til kommentar
marginalFour995 Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Ja du bruker langt mer enn 200 pr dag for mat. Hvor mye ca? Er det ikke rundt to hundre for en middag ute? Det kommer jo helt ann på, når jeg går på date med mat og drikke koster det sjeldent mindre enn 1000. Men igjen kan en dele 5 double cheese på mcD for langt mindre. I tillegg spiser enn vell fort 3 eller flere målider til dagen. Blir nok ikke McD. alkoholfritt men en nogen fin restaurant.... to hundre pr.pers eller blir det fort 500 pr? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Nå vet jeg ikke hva du regner som en "nogen fin restaurant", men totalen pr pers på en veldig ordinær restaurant koster fort over 300 for kun hovedrett og dessert. Jeg ville nok kalkulert med minst 400 pr pers nesten uansett hvor du planlegger å spise. Lenke til kommentar
marginalFour995 Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Nå vet jeg ikke hva du regner som en "nogen fin restaurant", men totalen pr pers på en veldig ordinær restaurant koster fort over 300 for kun hovedrett og dessert. Jeg ville nok kalkulert med minst 400 pr pers nesten uansett hvor du planlegger å spise. Takk, da gjør jeg det. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Min erfaring med innenlandsreiser er at du må doble det du hadde tenkt å bruke. Alt er dyrt i Norge Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 200 per dag KAN holde om du kun kjøper mat i matbutikk og bruker primus. Skal du på restaurant må du minst doble det. Og du skal vel ha mer enn ett måltid om dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå