AndersT2 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Hvordan reinstallerer man Windows 10 når jeg har oppgradert den graits fra Windows 7? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Kan du ikke laste det ned ifra MS? Kan lage bootbar minnepinne med w10 med det "verktøyet" deres. Kjøp en minnepinne med usb3 også legger du windows på den så kan du bare ha windows der til senere reinstalleringer etc. https://www.microsoft.com/nb-no/software-download/windows10 Endret 22. april 2017 av meg0709 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Hva med nøkkelen for den? Bruker man Win7 sin? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Tror du slipper nøkkel når du installerer windows 10 igjen. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Du trenger ikke nøkkel. Bare "å hoppe over det steget" når du kommer dit hvor du blir spurt om nøkkel. Lisensen er knyttet opp mot hovedkortet ditt og registrert hos MS tidligere. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Hvis du har oppgradert ifra w7 til w10 så ned til w7 igjen så lagres vel nøkkelen på MS sine servere, så når du kommer til der du taster cdkey så i det vinduet så står det noe med blå skrift du kan trykke på, noe ala at du ikke har key eller noe sånt, så du trenger ikke taste inn key for da hopper du over det også når du da blir koblet til internet etter installasjon så verifiseres keyen over nett av seg selv. Det funker også slik om du har kjøpt en full versjon å har hatt den innstallert før når du f.eks skal reinstallere. Så en w10 key er nesten bare en engangskey nærmest. Om du må taste inn når du bytter hk vet jeg ikke, men det finner man da fort ut. Endret 22. april 2017 av meg0709 Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Kjører du reinstallasjon av win10 så trenger du ikke og skrive inn nøkkelen. Men om du får beskjed om og skrive inn nøkkelen så bruker du win7 sin. Trengte ikke og skrive inn nøkkelen når jeg tok ny installasjon av win10 på min maskin.(Er oppgradert fra win7) Endret 22. april 2017 av sirhedly Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Ok. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå