AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Hei. Skal på fest i dag og det er min første fest. Jeg gruer meg litt fordi jeg har aldri dukket før. Har kjøpt dahls øl 6- pakk men kommer vel til å drikke 2-3 om jeg liker det. Skal ha beerpong også, er det lurt å være med på dette? Anonymous poster hash: 7bbf2...d53 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Skal ha beerpong også, er det lurt å være med på dette? Anonymous poster hash: 7bbf2...d53 Kort sagt, nei Bare ta det rolig å drikk det du føler for, hold deg unna sprit. 5 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Slapp helt av, la alkoholen synke inn i blodet. Drikk ikke for sakte. Beerpong er gøy, det må du bli med på Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Hmm...dra på fest med drikke som man ikke vet om man liker, det kan fort bli en miss:p Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Hmm...dra på fest med drikke som man ikke vet om man liker, det kan fort bli en miss:p En gang må bli den første Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Høres spennende ut. Fortell hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Det beste å gjøre når det kommer til alle slags rusmidler, er å gjøre det alene ^^ Ikke sammen med mange andre. For det er alltid noen som har gjort det før deg, som prøver å lure deg inn i noe dritt. Men hvis du nå en gang har lovet å møte opp, så ta et par øl og ta det rolig. Dra hjem før du blir for full, så du får tid til å tenke over hvordan denne kvelden ble. Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå