buffy88 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 pappa blir 50 år, og ønsker seg ingenting som vanlig så kom da på en lur ide om å gi han 50 små gaver i stede for å kjøpe en "dyr" gave som han egentlig ikke hadde bruk for.. problemet er at 50 gaver blir fort mye penger. så jeg trenger tips til billige små gaver.. har selvfølgelig noen litt dyrere gaver som jeg ska putte inn mellom og. er derfor greit med gaver som sokker der jeg gjerne får en 6pk til en billig penge som jeg kan dele opp i flere gaver:) her er det jeg har til no: håndkle dusjsåpe kaffi nøtter 2 puter med hjemmelaget trykk hjemmelaget bursdagstavle gitar bok (nettopp kjøpt seg gitar, aldri for sent å lære) øl sokker sjokolade bacon pølse (som han er veldig glad i) 2 tskjorter med hjemmelaget trykk 1 whiskey 2 whiskey glass med hjemmelaget trykk håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Lommekniv Spekepølse/snabb/fenalår Beef jerky Musikk-CD? evt. abn på Spotify e.l. Kjøp evt. musikk med kjente store gitarister m.t.p gitarinteresse. Keith Richards/Jimi hendrix/Eric Clapton etc. Headset Karaffel til Whiskey Plakat til å ha i garasjen Laserpeker Post-it lapper + penn/tusj Lommelykt Deksel til telefon Kaffekopp med motiv Røyk/Snus/lighter om han bruker noe av det. Barberblader om han bruker høvel Barberkrem/after shave Vitsebok til å ha på do Gaffateip DVD med film eller konsert Mobillader til bil Brettspill Kortstokk Innrammet familiebilde Pledd Boks til å ha kaffe oppi Kryssordblad Blad/magasiner ala Illustrert vitenskap, Historie, Vi menn, bil, + evt 1/2 eller 1 års abonnement. Bok/bøker (Guinnes world records, krigshistorie, biografier, biler, musikkhistorie) Yatzee Ostehøvel Kalender (gjerne biler eller med familiebilder) Ny tannbørste Gavekort Turkikkert Flaskeåpner (finnes mange stilige) Noe verktøy du vet han ikke har eller trenger Slippers til sommeren Gadgets, finnes mange på coolstuff.no 1 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Takker og bukker☺️☺️☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå