Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Testosteronnivå på over 10 hvorfor fungerer ingen ting?

jae-ols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Hva har tinnitus med ereksjonssvikt å gjøre? Det lurer jeg på nå. Ser ikke sammenhengen. 

Det har ingen sammenheng.

Hvorfor var det en link der da? 

Fordi den som skrev innlegget søkte etter TRT ordrett på norsk og fikk et helt feil resultat. Man kan jo sikkert si "testosteron terapi" men TRT er noe alle leger i verden skjønner, men så finnes det tilfeldigvis noe som heter TRT på norsk som har med tinnitus å gjøre.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Har du ingen mulighet for å få ereksjon, ikke mulighet til å gjennomføre samleie,  aldri våkner med ereksjon om morgenen  - så må du forlange en grundig utredning hos legen din.  Eventuelt søk hjelp på Andrologisk senter i Oslo - du trenger ikke henvisning fra lege for å få time der. 

Lenke til kommentar

Har du ingen mulighet for å få ereksjon, ikke mulighet til å gjennomføre samleie,  aldri våkner med ereksjon om morgenen  - så må du forlange en grundig utredning hos legen din.  Eventuelt søk hjelp på Andrologisk senter i Oslo - du trenger ikke henvisning fra lege for å få time der. 

Legen bryr seg ikke, bagatelliserer det. Noe jeg må leve med. Og jeg er ikke så gammel. Livskvaliteten er sterkt redusert. 

Lenke til kommentar

Legen bryr seg ikke, bagatelliserer det. Noe jeg må leve med. Og jeg er ikke så gammel. Livskvaliteten er sterkt redusert. 

Har selv problemer med de tynne nervene i føttene mine, prøver nå neurontin.

Poenget, mine leger har hjulpet meg, men det har tatt snart 5 år. Og jeg er 51 år.

Legene vil hjelpe deg om du vil ha hjelp, men for meg virker det som du er veldig negativ mot legen din.

Hvor lenge har du hatt ditt problem :)

Ps ts, ikke negativt ment, prøver bare å hjelpe deg. :)

Lenke til kommentar

Har selv problemer med de tynne nervene i føttene mine, prøver nå neurontin.

Poenget, mine leger har hjulpet meg, men det har tatt snart 5 år. Og jeg er 51 år.

Legene vil hjelpe deg om du vil ha hjelp, men for meg virker det som du er veldig negativ mot legen din.

Hvor lenge har du hatt ditt problem :)

Ps ts, ikke negativt ment, prøver bare å hjelpe deg. :)

Jeg har hatt problemet i over et år. Jeg er ikke negativ til legen, men hun skjønner ikke problemet. :)

Lenke til kommentar

Ok, men jeg fikk bedre hjelp av damene en mannfolkene som jeg har hatt.

Mine fastlege er nå på mamma permisjon med sitt 3 barne.

Og sliter du med helsen, ja da tar det dessverre tid med helse systemet.

Har hatt mange tester på sykehuset før de fant ut problemet mitt, testen som jeg/vi(legene) fikk svar på var termotesten på mitt problem.

http://tidsskriftet.no/2013/01/tema-klinisk-nevrofysiologi/tynnfibernevropati

Lenke til kommentar

Ok, men jeg fikk bedre hjelp av damene en mannfolkene som jeg har hatt.

Mine fastlege er nå på mamma permisjon med sitt 3 barne.

Og sliter du med helsen, ja da tar det dessverre tid med helse systemet.

Har hatt mange tester på sykehuset før de fant ut problemet mitt, testen som jeg/vi(legene) fikk svar på var termotesten på mitt problem.

http://tidsskriftet.no/2013/01/tema-klinisk-nevrofysiologi/tynnfibernevropati

Ja jeg er redd det vil ta lang tid. Gått slik i over et år nå. Det er så frustrerende. Hva skal jeg gjøre? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...