Fotoskrulla Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Bygevær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Det kunne jo have været mig..men jeg sidder jo bare herhjemme og nyder vores forårs vejr..:-) flot billede med bygen ude i det fjerne Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Her har å kommit noen bobiler og snart full fart der. Mange som skal på hvalsafari og nyde den flotte naturen. Et greit miljøbilde med bobil lady. God h...elg Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 I landskapsbilder må alt være skarpt. Jeg ser du bruker blender 4,5. På slike bilder bruker jeg blender 8-16. Du har jo litt å gå på med hensyn til lukkertid og ISO kan jo også økes litt hvis nødvendig. Jeg bruker blenderforvalg og stiller som oftest inn hvitbalansen manuelt selv om dagens kameraer oftest gir god hvitbalanse. Men fint er det jo på Sunnmøre, det vet jeg jo fra før. Ha en fin lørdagskveld! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 God dybde her med bobilen som blikkfang. Merkelig at vi stort sett ser disse i sommerhalvåret for det har jo all fasiliteter og kan like gjerne brukes på vinteren i 20 minus. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2017 Forfatter Del Skrevet 23. april 2017 Det kunne jo have været mig..men jeg sidder jo bare herhjemme og nyder vores forårs vejr..:-) flot billede med bygen ude i det fjerne Hilsen Suss Bare gni dette fineværet inn du Suss, her snør det i dag. Takk for kommentar! Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2017 Forfatter Del Skrevet 23. april 2017 Her har å kommit noen bobiler og snart full fart der. Mange som skal på hvalsafari og nyde den flotte naturen. Et greit miljøbilde med bobil lady. God h...elg Mvh Leif Hei Leif! Litt bobiler er det visst hele året, men om sommeren er det helt vile tilstander noen steder. Jeg skulle gjerne vært på hvalsafari på Andøya, det hadde vært superstas! Ikke et av mine beste bilder dette akurat, men syntes det var litt artig med bygene. Ha en fortsatt fin søndag! Her snør det i dag, usj! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2017 Forfatter Del Skrevet 23. april 2017 I landskapsbilder må alt være skarpt. Jeg ser du bruker blender 4,5. På slike bilder bruker jeg blender 8-16. Du har jo litt å gå på med hensyn til lukkertid og ISO kan jo også økes litt hvis nødvendig. Jeg bruker blenderforvalg og stiller som oftest inn hvitbalansen manuelt selv om dagens kameraer oftest gir god hvitbalanse. Men fint er det jo på Sunnmøre, det vet jeg jo fra før. Ha en fin lørdagskveld! Mvh Gunnar Ja, du har helt rett Gunnar, vanligvis ligger jeg i dette området med blenderåpning. Men det gikk vel litt fort i svingene her, for jeg drev egentlig å fotograferte denne Viper'en da jeg så disse flotte bygeskyene og jeg bare skøt et bilde i forbifarten. Takk for konstruktiv tilbakemelding, det setter jeg stor pris på Ha en fin søndag! Her snør det nå horisontalt! Huffamei! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2017 Forfatter Del Skrevet 23. april 2017 God dybde her med bobilen som blikkfang. Merkelig at vi stort sett ser disse i sommerhalvåret for det har jo all fasiliteter og kan like gjerne brukes på vinteren i 20 minus. Roar Det spørs om det kanskje ikke er de beste bilene på vinterføre? Men noen ser man hele året. Ha en fin søndag Roar! I ålesund snør det horisontalt i dag....men plutselig en dag er sommeren der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg