Gå til innhold

A7n8X vs Msi GeForce4 Ti4400

Trator

Anbefalte innlegg

Fikk hovedkortet i forrige uke...alt funka fint helt til jeg skulle koble på en extra vifte til kabinettet,da ikke kablen til vifta var lang nok satt jeg den på cpu fan koblinga..(smart)poff sa det..oxo lukta det litt røyk..alt fungerte bra etter det...men jeg tenkte at siden jeg antaglivis tok en kondensator at kanskje ikke cpu'n fikk jevn nok strøm og kunne bli vræka.Så jeg sendte inn kortet,sa det var vræka og fikk nytt idag.

Alt er skrudd sammen nå, men nå står "agp warning LED" og lyser hele tida...så da får jeg jo ikke fyran oppalt fungerte bra når jeg skrudde ting fra hverandre, men nå funker det da ikke,har jeg plutselig gærnt skjermkort?

Skjønække...

Desperat ass

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kom egentlig poffet fra? Hørte du hvor eller kunne du se noen merker etterpå?

Sikker på det ikke var noe på skjermkortet som sa poff?

Sjekk kondensatorene. Det er ganske lett å se om de er gåene. (Da buler de utover på toppen, eller gummi-bunnen har sklidd nedover bena.)

Lenke til kommentar

Putta skjermkortet inn i pc'n jeg sitter på nå...funkær som fett detta!!

Arghh

Har jeg rett og slett bare fått det gamle Hk i retur da el?Nei..kan vel ikke det..for det funka jo på en måte...

Flere forslag???

Altså skjermkortet som ikke funka på det nye Hk funka her på gamle pc'n

Endret av Trator
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke får fyra maskinen i det hele tatt...så jeg får ikke leita i Bios etter noen instillninger..ser i manualen at agp porten kun støtter 1,5v 8xagp, høres rart ut siden skjermkortet funka fint med samme type HK forrige uke da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...