tomkve Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Heisan Jeg skal investere i en Powerbook G4, og har registrert meg hos ADC, skal bare sende inn en fax med ID bekreftelse, og rundt dette har jeg noen spørsmål. På siden til ADC får jeg oppgitt fax nr (Europe) +44 (0) 131 458 6988, men skal pluss tegnet og nullen være med, eller er det eventuelt noen andre tall som skal sløyfes eller være med der. SÅ et spørsmål angående selve rabatten gjelder rabatten på 20% også på AirPort Extreme-basestasjon, apple care, bæreveske og eventuellt programvare(windows 2004 for mac). ha en fortsatt fin dag i solen mvh Tom K Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) ang det første du spør om, se den andre posten du har laget. når det gjelder rabatten gjelder 20% på noen av apple's egne produkter, og ikke tredje parts produkter. (derfor tror jeg at du får 20% på maskinen og airport-basen) (regner med at du er student siden du snakker om å fax'e inn papirer ) ADC Student Program members are entitled to one purchase of a system for developement purposes at a significant discount. A system is equivalent to one (1) CPU with one (1) monitor; one (1) desktop; or one (1) portable. If you are purchasing peripherals (monitor, cable, iPod, etc.) you MUST order all items at the same time as your system purchase. Endret 8. august 2004 av Slettet-cfOgpBusmt Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvor får dere prisen på $99 fra? http://developer.apple.com/membership/ "Select-"medlemskapet gir deg ett rabattkjøp årlig, men jeg har ellers lest om "once in a lifetime-"opplegg? Det står også at kjøpet må gå gjennom en agent og ikke direkte på web. Betyr dette at det bare er å ringe Apple Norge og bestille der etter registering på web, og innbetaling? Selvfølgelig må det faxes noen dokumenter frem og tilbake også med legitimasjon og studentbevis. Regner med at Høgskolen i Akershus holder? Uavhengig av linje? Da er jeg nemlig heldig og kan registere meg på min mors etterutdanning. Link til registering ($99)? Lenke til kommentar
tomkve Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Heisan litt oppdatering på hvordan jeg fikk mitt ADC medlemskap. lørdag 8/8 betalte jeg inn via visa mitt medlemsskap på ADC sin hjemside, og på søndag sendte jeg inn mail med kopi av førerkort og studentbevis(går på høgskolen i østfold, avd helsefag) sendte også fax med samme bekreftele på mandag morgen, og da på ettermiddagen fikk jeg mail om at de ønsket en bekreftele på min ID(tar tid med oppdateringer der borte visst c,") ) Tirsdag, leste på min side til ADC at betalingen var registrert, men manglet fortsatt ID, sendte mail og forklarte at jeg hadde sendt ID både på mail og fax. onsdag, snakket med apple store her i Norge, og fikk et tlf nr(til Sverige), men ble omkoblet til et annet land(de snakket ihvertfall engelsk he he), og der snakket jeg med ei hyggelig dame, og hun undersøkte saken, men sa de ikke hadde fått hverken mail eller fax fra meg. Og ved hjelp av min gode gamle(over 25år) skoleengelsk, ble vi enige om at hun skulle sende meg en mail, så skulle jeg retunere denne med ID mine. Dette gjorde jeg i går ettermiddag, og idag fikk jeg mail av den samme koselige jenta, om at medlemsskapet mitt er i orden, og nå kan jeg bare handle c,") Til dere som venter på å få medlemsskapet ders godkjent, tror det lønner seg å sende mail eller ringe. Det som gjorde underverker, var nok den flotte engelsken jeg brukte på telefonen c,") mvh Tom Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hva er linken til siden du registerte deg på? Jeg finner mye, men ikke noe som har noe med $99 å gjøre.. Lenke til kommentar
tomkve Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 heisan her er en link som er grei å følge. når man skal registrere seg på ADC https://connect.apple.com/cgi-bin/WebObject...H0K2f3Gg5gl/0.0 mvh Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hva er linken til siden du registerte deg på? Jeg finner mye, men ikke noe som har noe med $99 å gjøre.. How To Enroll Sign up online with the Apple Developer Connection for $99 (US)... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg får bare session timeout på den linken der jeg, takket være hvordan sidene er bygget opp. Noen som kan "guide" meg frem til riktig sted? Feks. fra denne linken: https://connect.apple.com/ Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Herregud kor mye stress..... ....Hvorfor kan du ikke bare spasere rett inn i Eplebutikken, vise leg og studentbevis, fyllet ut et skjerma (som DE sender inn), ta PCen du ska ha (med rabatt!, du får vel ikke avslag på ADC-søknaden når de i butikken har sjekket papirene), betale og dra hjem igjen etter knappe halvtimen...gidd ikke kjøp Mac hvis det tar 2 måneder og når du kan få Centrinomaskiner nesten på dagen... Endret 18. august 2004 av brsseb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå