jenstadt Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 - Leken går ut på at man oversetter en sang enten fra engelsk til norsk eller omvendt, så skal de andre prøve og gjette hva sangen heter og hvilken artist som har den..- Man kan ta utdrag fra hvor som helst i sangen så blir det ikke så altfor lett for oss andre og gjette.- Den som gjetter riktig kommer med en ny oppgave. Det er lov å gjøre oversettelsen veldig direkte ord for ord, da blir det litt vanskeligere og morsommere Da begynner jeg..Min ensomhet tar livet av meg,og jeg må innrømme at jeg enda tror,Når jeg ikke er med deg så mister jeg vettet mitt,Gi meg et tegn .... Lenke til kommentar
dazzll Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Ta et utdrag fra en sang du liker da vel eller ta en norsk sang og oversett den til engelsk.. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Britney Spears - ...Baby One More Time "Jeg husker da Jeg husker, jeg husker da jeg mistet vettet mitt Det var noe så behagelig med det stedet" Lenke til kommentar
Utah Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Gnarls Barkley med Crazy! ''Jeg drømmer om kjærlighet, mens tiden renner gjennom hånden min'' ''Jeg drømmer om ild'' '' Disse drømmene er bundet til en hest som aldri blir sliten'' Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Sting - Desert Rose "jeg drømmer om natten, jeg kan bare se ansiktet ditt jeg kikker rundt meg, men det er deg jeg ikke kan erstatte" Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) The Police- Every Breath You Take Jeg kom inn som en ødeleggende ball. Endret 20. februar 2021 av Scarvo Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Miley Cyrus - Wrecking Ball Og servitrisen praktiserer politikk, mens forretningsmannen blir dopet sakte. Ja, de deler en drink de kaller ensomhet, men det er bedre enn å drikke alene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 SprengeMobil skrev (6 timer siden): Miley Cyrus - Wrecking Ball Og servitrisen praktiserer politikk, mens forretningsmannen blir dopet sakte. Ja, de deler en drink de kaller ensomhet, men det er bedre enn å drikke alene. er det lov å google? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) Scarvo skrev (3 timer siden): er det lov å google? Egentlig ikke. Man skal helst prøve å bruke hodet sitt til å komme på hvilken sang det er. Men give it a try, hvis du sliter litt. Det har vel ikke noe å si da han som starta tråden ikke er her lenger... Ellers en genial tråd, særlig for en som er godt over gjennomsnittet glad i musikk. Artigere blir det hvis man f.eks. tar for seg sanger som ikke er fullt så kjent... Endret 8. april 2021 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Ok. Da melder jeg pass på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå