LarZen Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Du skjønner vel at du får slike kommentarer pga du ordlegger deg dumt? Ironisk at du oppfordrer til å slutte med slike ovenfra og ned holdninger med kommentarer som " At det er flest som spiller det på konsoll i dag er nok rett da COD har blitt spill for barn og tenåringer med ADHD spasmer." som er utgangspunktet til diskusjonen. At du ikke liker hvordan COD har utviklet seg er helt i din rett og jeg er tildels enig. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Alt fra BlackOpsII så har spillserien bare gått nedover, de burde aldri ha prøvd seg på å bli som Titanfall fordi det er rett å slett kjett. Blir sunt for spillserien å gå tilbake til røttene de hadde. Hvis det er likt som BF1 bare i en annen tid, så skal jeg forhåndsbestille, ellers blir det nok ikke kjøpt, rett å slett fordi serien har nesten virket død i de siste lanseringene. Endret 24. april 2017 av EdisMester™ Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 noen som vet om det er Treyarch eller Infinity Ward som utvikler Spillet? regner med Treyarch siden de bytter på annenhvert år Treyarch traff spikeren med Black Ops serien mens føler infinity Ward ikke har laget et bra CoD siden Modern warfare 1 som de produserte med Treyarch. Infinity Ward er de som sto bak Call of Duty 2 så vet ikke hvem jeg vil ha som utvikler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Ingen av det, det er Sledgehammer som er utvikler Infinity Ward mistet fullstendig grepet etter Modern Warfare syns jeg, så forlot vel sentrale personer skuta der etter hvert også. Endret 24. april 2017 av Mala Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Takk For svar, vet ikke hva jeg synes om det, men godt de går tilbake til røttene! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 La oss gi de en sjangse, selv om Advanced Warfare var en forglemmelig opplevelse Neste år er det vel Treyarch sin tur igjen, så får vi se hvilken epoke vi har havnet i da! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Du skjønner vel at du får slike kommentarer pga du ordlegger deg dumt? Ironisk at du oppfordrer til å slutte med slike ovenfra og ned holdninger med kommentarer som " At det er flest som spiller det på konsoll i dag er nok rett da COD har blitt spill for barn og tenåringer med ADHD spasmer." som er utgangspunktet til diskusjonen. At du ikke liker hvordan COD har utviklet seg er helt i din rett og jeg er tildels enig. Ikke jeg som bryr meg Du skjønte tydeligvis ikke at jeg bare sier det samme som han sier Endret 24. april 2017 av LoveAmiga Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er et råd, ikke noe mer enn det. Da vil jeg oppfordre deg til å slutte å ha slike ovenfra og ned holdninger til hvordan folk skriver ting her inne Blir ikke sett på som annet enn et slapt forsøk på hersketeknikk for å prøve å kneble kritikken av spillet. Jeg kritiserer spillet selv...? Men unngår å kalle folk idioter og stemple dem med ADHD om de liker det. Det er mulig du oppfatter det som ovenfra og ned, men det må ærlig talt handle mer om deg enn meg. Snakker til deg på en helt vanlig måte. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er et råd, ikke noe mer enn det. Da vil jeg oppfordre deg til å slutte å ha slike ovenfra og ned holdninger til hvordan folk skriver ting her inne Blir ikke sett på som annet enn et slapt forsøk på hersketeknikk for å prøve å kneble kritikken av spillet. Jeg kritiserer spillet selv...? Men unngår å kalle folk idioter og stemple dem med ADHD om de liker det. Det er mulig du oppfatter det som ovenfra og ned, men det må ærlig talt handle mer om deg enn meg. Snakker til deg på en helt vanlig måte. Ingen som har kalt noen idioter her er det? Hvis du ikke skjønner ADHD metaforen, så er det ikke mitt problem. Lykke til videre med å diskutere spillet Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er et råd, ikke noe mer enn det. Da vil jeg oppfordre deg til å slutte å ha slike ovenfra og ned holdninger til hvordan folk skriver ting her inne Blir ikke sett på som annet enn et slapt forsøk på hersketeknikk for å prøve å kneble kritikken av spillet. Jeg kritiserer spillet selv...? Men unngår å kalle folk idioter og stemple dem med ADHD om de liker det. Det er mulig du oppfatter det som ovenfra og ned, men det må ærlig talt handle mer om deg enn meg. Snakker til deg på en helt vanlig måte. Ingen som har kalt noen idioter her er det? Hvis du ikke skjønner ADHD metaforen, så er det ikke mitt problem. Lykke til videre med å diskutere spillet Jo, det er noen som har kalt noen idioter her. En metafor går ut på å beskrive én ting for å forklare noe annet. I beste fall har du en helt elendig metafor. Men, selv om flere her påpeker at du burde endre adferden din, ser det ikke ut som du er villig til å ta noe selvkritikk. Da gir vi oss der. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Klassisk COD, hvor du mer eller mindre bare spiller filmer, Som SPR og det jeg regner med er Fury. Vi så ikke noe russere så langt. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Blah, ble mindre gira enn jeg hadde trodd. Var litt kjedelig trailer. Vi har jo hatt et CoD-spill om the Big Red One allerede og. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Klassisk COD, hvor du mer eller mindre bare spiller filmer, Som SPR og det jeg regner med er Fury. Vi så ikke noe russere så langt. Blah, ble mindre gira enn jeg hadde trodd. Var litt kjedelig trailer. Vi har jo hatt et CoD-spill om the Big Red One allerede og. Samme tenker jeg.... Normandie igjen.... Hadde håpet på noen mer litt "ikke-kjente" kamper. Men de går vel for sikkerstikket. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Dette kan bli bra! Back to basics please, lag et hurtig skytespill uten alt mambojamboet. Gleder meg til å se gameplay! Om de gidder å bruke en ny spillmotor nå hadde det vært kult! Endret 26. april 2017 av Mammakamelen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Tja..hva skal en si. Ser ut som dem kjører ganske safe. Sett slike trailere X ganger før og denne var ikke spesielt bra. Men grafikken ser bra ut og det skal bli interessant å se hva dem evnt har gjort til å fiffe det opp litt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Typisk COD Trailer ja, som vi har sett fra alle titlene før dette. BF1 traileren gav mer blod på tann for å si det sånn Men settingen selger seg sånn inn for min del..og tanken av å holde en M1 Garand i hendene igjen gjør meg nesten kåt.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Typisk COD Trailer ja, som vi har sett fra alle titlene før dette. BF1 traileren gav mer blod på tann for å si det sånn Men settingen selger seg sånn inn for min del..og tanken av å holde en M1 Garand i hendene igjen gjør meg nesten kåt.. Du kan kjøpe min airsoft Garand for 10 lapper, tenk på det som et sex leketøy Jeg kommer til å kjøpe det, men tviler på jeg kjøper det til full pris, betaler ikke 500kr for et pc spill med en 4-5 timer lang single player. Selv koser jeg meg med BiA 2 pg 3. Veldig synd de måtte ødelegge 3eren med det kjipe cover systemet spesielt siden våpen feel var så bra når man bruker iron sights 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hah Var det ikke snakk om ett nytt BiA spill også? Eller ble det lagt på is kanskje. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Grafisk ser det jo ekstremt stødig ut, men håper ikke traileren reflekterer spillet for mye. Virker som det er mye hesblesende set pieces, som i seg selv kan være kult, men håper det er mange rolige sekvenser med soldatene dine, og at de tar seg tid til å bygge gode karakterer. Har ikke kjøpt COD på mange år, men om dette blir bra kan det fort bli kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå