Gå til innhold

nytt kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor ikke hq08? den bygger jo på den store klassikeren hx08. OK, fronten er støgg som juling, men hva med å si; "her har vi et kabinett som er knallbillig og som er bra invendig, men fronten er så stygg gat den bare må moddes!" Det er jo et ganske bra utgangspunkt det når man leter etter et kabinett for modding.

Lenke til kommentar

Ja-a, her var det mange stygge kabinetter ute å gikk :p Dette er kanskje litt dyrt?

http://www.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=25720

Men siden han skal modde det gjør det vel ikke noe om det er likt ditt!? det er jo bare å legge planer for å modde fronten totalt så er det ingen som kan se at det er samme kabbis. Jeg skal gjøre det med min chiftec.

Ja det sier jeg også. La oss si at han kjøper et annet kabinett til 650 eller mer.. så trekker du fra de 274 som hq08 koster, da har du ganske mye til å modde for. Ikke glem at det er med PSU, hvor bra den er, er en annen sak :yes:

Endret av PsychoPat
Lenke til kommentar
men jeg kan ikke finne HX08 noen steder, noen av dere som vet hvor man kan finne den hen?

HX er den gamle modellen. Kan vel ikke helt anbefale den, men det var konge når den var på markedet, det baste som fantes med tanke på plass osv. Ulempen med den var at dørene måtte skyves helt bak for å få de av så man mått ha like my plass bak kabinettet som dybden for å få åpnet det. Men ellers var den konge!

Men siden han skal modde det gjør det vel ikke noe om det er likt ditt!? det er jo bare å legge planer for å modde fronten totalt så er det ingen som kan se at det er samme kabbis. Jeg skal gjøre det med min chiftec.

edit: måtte bare :D

HX08_b.jpg

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...