ballemann Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 kompisen min har lyst på et nytt kabinett, men han kan ikke ha AOpen HQ08, men han vil ha noe billig å stort, og det trenger ike å være spesielt pent, (skal jo moddes) . nopen som har noen tips? mvh BalleMann og terje. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Qtec??? Koster så lita at det er ikke synd å drepe det en gang... Holder på med det selv.... Full vann rigging..... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 hmmm, vilken Q-tec da? trenger et STORT et (og helst billig ) :P mvh BalleMann og terje Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hei! =) hvorfor kan han ikke ha aOpen ? den er kiipern... men skal ha det og skal legge ut bilder bare jeg finner ut hvordan jeg sender e-post med mobilen Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Dette stort billig og ikke så fint Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Dette stort billig og ikke så fint Det var veldig sant stoort og billig med psu også så da kan han jo ha dual psu. og ikke et syn for øyet Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Han har jo skrevet ikke AOPEN HQ08 eller hva det nå heter! Hva med: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ET6896A eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ET6890A stygge i hvertfall Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Dette stort billig og ikke så fint assa e du teit eller , ser du ikke hva jeg skrev eller. jeg sa at han IKKE skulle ha AOpen Hq08, lol ass. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hvorfor ikke hq08? den bygger jo på den store klassikeren hx08. OK, fronten er støgg som juling, men hva med å si; "her har vi et kabinett som er knallbillig og som er bra invendig, men fronten er så stygg gat den bare må moddes!" Det er jo et ganske bra utgangspunkt det når man leter etter et kabinett for modding. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) vel JEG har den og han vil ikke ha den samme som meg rett etter at jeg har kjøpt den, derfor ville ike han ha den. men jeg kan ikke finne HX08 noen steder, noen av dere som vet hvor man kan finne den hen? mvh BalleMann Endret 5. desember 2003 av ballemann Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Dette fulltowere er jo billig. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Ja-a, her var det mange stygge kabinetter ute å gikk Dette er kanskje litt dyrt? http://www.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=25720 Men siden han skal modde det gjør det vel ikke noe om det er likt ditt!? det er jo bare å legge planer for å modde fronten totalt så er det ingen som kan se at det er samme kabbis. Jeg skal gjøre det med min chiftec. Ja det sier jeg også. La oss si at han kjøper et annet kabinett til 650 eller mer.. så trekker du fra de 274 som hq08 koster, da har du ganske mye til å modde for. Ikke glem at det er med PSU, hvor bra den er, er en annen sak Endret 5. desember 2003 av PsychoPat Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) men jeg kan ikke finne HX08 noen steder, noen av dere som vet hvor man kan finne den hen? HX er den gamle modellen. Kan vel ikke helt anbefale den, men det var konge når den var på markedet, det baste som fantes med tanke på plass osv. Ulempen med den var at dørene måtte skyves helt bak for å få de av så man mått ha like my plass bak kabinettet som dybden for å få åpnet det. Men ellers var den konge! Men siden han skal modde det gjør det vel ikke noe om det er likt ditt!? det er jo bare å legge planer for å modde fronten totalt så er det ingen som kan se at det er samme kabbis. Jeg skal gjøre det med min chiftec. edit: måtte bare Endret 5. desember 2003 av Xell Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Nei da jeg bryr meg ike om han har det samme som meg, men han syntes at det ville blitt litt teit siden jeg netopp har kjøpt det og så kommer han å kjøper det rett etterpå. (ikke min feil:P) mvh BalleMann Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Dette stort billig og ikke så fint assa e du teit eller , ser du ikke hva jeg skrev eller. jeg sa at han IKKE skulle ha AOpen Hq08, lol ass. sorry, leste feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå