Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

entusiastisk bil

Anbefalte innlegg

Har hatt en Passat i mitt eie nå i 1 år. Ser fin ut, 170 HK så går bra nok også men begynner å bli ganske lei bilen. Ser venner av meg som kjører Skyline R33, 330D og andre flotte "gøyere" biler. Er ute etter tips til da en bil som skal være fin å se til, helst litt sprek med fin melodi på eksosen, men heller ikke alt for dyr da jeg har lærlingelønn for tiden. Er åpen for de fleste slags biler, helst bakhjulsdrevet og manuell. Alle tips settes pris på  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skyline R33 med rattet på feil side er i hvert fall ikke noe å satse på etter min mening, det må være for spesielt interesserte.

RX-7 med rattet på riktig side er kanskje et alternativ.

Selv kjører jeg Audi S8, og er godt fornøyd med det, god plass, firehjulstrekk, går bra og ser bra ut

Spørs om jeg har råd til å kjøpe og holde en rx-7 da. knallfin bil da. Kunne godt tenkt meg Audi s4, eventuelt s6 s8 

Lenke til kommentar

Skyline R33 med rattet på feil side er i hvert fall ikke noe å satse på etter min mening, det må være for spesielt interesserte.

Selv kjører jeg Audi S8, og er godt fornøyd med det, god plass, firehjulstrekk, går bra og ser bra ut

Spørs om jeg har råd til å kjøpe og holde en rx-7 da. knallfin bil da. Kunne godt tenkt meg Audi s4, eventuelt s6 s8 

S4 og S6 ser da veldig anonyme ut spør du meg, samme med alt BMW har spyttet ut siden M1.

Lenke til kommentar

S4 og S6 ser da veldig anonyme ut spør du meg, samme med alt BMW har spyttet ut siden M1.

Trenger ikke skille seg så kjempemye ut. En S4 med et sett flotte felger ser bra ut nok for meg, eller en lett stylet E30 eller E36

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...