Delvis Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Leste om at ingefær var visst bra å spise, så kjøpte det.I den posen var det noen slags kakebiter. Prøvde å spise av en litt, og detbrant i munnen. ( se bildet av de jeg kjøpte)kanskje man ikke skal spise de rett sånn, vet noen hvordan man gjør? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Ta av skallet og spis dem hele. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2017 Forfatter Del Skrevet 21. april 2017 Seriøst? Virker veldig hardt. Prøvde å knekke skallet og skjære i det, men fikk det ikke opp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 http://www.kk.no/livsstil/slik-b%C3%B8r-du-skrelle-ingef%C3%A6r-28901 når det kommer til inntak er den vell best som smakstilsetting i mat , da er det ofte at du river den. ellers kan du koke te på den og sikert mye annet , om den er god rå har jeg ikke peiling på , jeg liker de når de er syltet som de kommer med sushi 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Ingefær er et fantastisk krydder. Rasp gjerne tørket ingefær opp og ha i gryter og mat du skal varme. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2017 Forfatter Del Skrevet 21. april 2017 Ok takk for tips og link Skal teste det i morgen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Ingefær, hvitløk, chili og lime. Bruk de i en gryterett, samma hvilken (nesten). Killer-kombo! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå