Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Daily pot... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Sitter og tenker på kutt både oppe og nede og til venstre, men frafaller. Godt komponert! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Litt irriterende med det lysende røde skiltet, men det er ikke bare bare å fjerne det heller. Men et mer intimt kutt, innafor skiltet og under vinduene på huset til høyre, kunne vært et alternativ. Men et koselig miljøbilde er det jo uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar og Helene ! Har kuttet e del og rettet opp i forhold til originalen - v3 . Men synes også selv at det røde trafikkskiltet i v1 ble for "selvlysende" så jeg reduserte rødfargen i v2 slik det ser ut når de ikke har råd til nye skilt . Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Jeg velger meg nok V1 her som jo som du sier kommer best fram i original ved å klikke link. Slett ikke sikker, men ville forsøkt et klikk til på skarphet - om ikke annet så for å se virkningen. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Jeg velger meg nok V1 her som jo som du sier kommer best fram i original ved å klikke link. Slett ikke sikker, men ville forsøkt et klikk til på skarphet - om ikke annet så for å se virkningen. Roar Hei Roar Takker for hyggelig og positiv kommentar Skal forsøke en oppskarping . men på min skjerm ser det allerede skarpt ut . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg