Nians Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Hei Bil: Subaru Legacy 2005 Modell Jeg har fått en ulyd framme i høye forhjul (passasjer side). Denne ulyden kommer og går men opplever at den kommer sterkere ved lavfart (alt under 30). Dette er en type metalisk lyd. Jeg hevet bilen og tok å rullet dekket menst det satt på og jeg hører at den "tar" i noe. Dette er ikke en konstant lyd men mulig 1 gang per runde. Jeg opplever også at det er vibrasjon i rattet. Vet ikke om dette har noe sammenheng med lyden. Noen som har noe peiling hva som kan være problemet? Takk for svar -Martin Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Kom lyden etter bytte til sommerhjul? Det kan f.eks være et balanseringslod som tar borti bremsecaliperen. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Kan være bremseskjold som tar litt i mot skiven. Bøy det litt forsiktig ut for å få avstand, og sjekk lufttrykket på dekkene. Det har av egen erfaring løst problemet for min del. Lenke til kommentar
Mr.Brown Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Kan det være hjullager? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Kan det være hjullager? Hjullager er vel der konstant? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Hjullager er som regel konstant rumlende lyd. Kan også høres ut som å kjøre med piggdekk. Lenke til kommentar
Nians Skrevet 24. april 2017 Forfatter Del Skrevet 24. april 2017 Trur det ikke er hjullager. Føle det som framprovosere lyden er sterke svinger i lavfart for eksempel svinge inn på gårdsplass. Muligens lett bremsing type av bremseklossen så vidt tar men går bort så fort det er full kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå