AfterGlow Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 De første eierne av Samsungs nye toppmodell opplever snodig skjermproblem.Galaxy S8-eiere klager over at skjermen har et rødt skjær Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Hadde et lignende problem med en Samsung A3. Dette fikset seg selv etter jeg nullstilte telefonen rett etter jeg hadde satt den opp første gangen. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Så greit da. Slippe å legge inn egen app for å få nattmodus. 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Ah... flashback til HTC Desire med amoled. Den hadde også rød/rosa skjær, spesielt når skjermen var dimmet langt ned. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Fikk min s8+ i går......uten rødskjær, men med den deilige følelsen av en fantastisk telefon Rimelig heftig oppgradering fra min gamle note4. 1 Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Jeg har ikke det problemet på min S8+, men jeg registrerer at det kan justeres, og det finnes et blåfilter til bruk om kvelden som kan gi et slikt skjær. 1 Lenke til kommentar
keeny Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Har dere som har samsung s8+ et veldig svak rosa skjær helt på kanten hvor skjermer bøyer seg? Hva på Elkjøp å såg på en annen telefon den hadde også det. Men det er sikker bare pga skjermene bøyer seg. Lenke til kommentar
Inspector Gadget Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Har dere som har samsung s8+ et veldig svak rosa skjær helt på kanten hvor skjermer bøyer seg? Hva på Elkjøp å såg på en annen telefon den hadde også det. Men det er sikker bare pga skjermene bøyer seg. Det har jeg også på min s8. Jeg tror det er vanlig for amoled å forandre litt farger i forskjellige vinkler desverre. 1 Lenke til kommentar
Samaki Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Galaxy S8 uten rødskjær her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg