Windoge Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Dette kan ikke være annet enn troll? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Neste gang har du kanskje kid nr 2 på vei. Kanskje du går med på 500kr da? Ikke? 550? Nei hvorfor bry seg. Pengene kommer jo godt med. 200? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2017 Forfatter Del Skrevet 21. april 2017 Merker at dette bringer frem litt mer temperatur enn forventet, så jeg tror jeg avslutter her. Jeg får se hva jeg gjør, men heller mot å la omtalen stå. Anonymous poster hash: 02de4...828 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Hvis 1000 er mye penger for deg kan du selvsagt takke ja til det, men hvis ikke ville jeg bedt om 10 000. Anonymous poster hash: 01cc7...184 Lenke til kommentar
tven Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Jeg ville tatt pengene. Er det noen som har betalt deg for å skrive anmeldelse på google? nei Er 1000kr en bra kompensasjon for å gi konstruktiv tilbakemelding? ja Tror du forhandleren ønsker å gi 1000kr til alle som kommer med negative tilbakemld? nei Har forhandleren lært av feil? trolig Har hatt problemer med bedrifter jeg og og da sendte jeg klage/ris direkte til dem og fikk gavekort i retur. Jeg hjalp bedriften i deres kvalitetssikringsarbeid og ble kompensert for det. Det er akkurat det samme du har gjort. Og du har ingen juridisk eller moralsk forpliktelse til å legge ut en negativ offentlig anmeldelse av bedriften. Hvis noen spør deg kan du fortsatt si at du er misfornøyd med bedriften. Og da kan du også si at 1000kr som plaster på såret hjalp. Er ikke i tvil om hva jeg ville gjort. Endret 26. april 2017 av tven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå