Gå til innhold

KOMMENTAR: En av tiårets viktigste spillserier takker for seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig syntes jeg Dark Souls var "ok-ish", et spill hvor gameplay/combat var fintjunet ned til millisekundet, men alt annet var satt i baksetet...Historien var bare noe vissvass, grafikken var helt OK

Stemningen var bra, combat fantastisk

Mulig minnet mitt er litt murky angående grafikken i de forrige, men mens jeg sitter her og spiller DS3 så synes jeg det har fantastisk grafikk. Et tips til de som har litt GPU-kraft å gå på, er å tvinge 16x Anisotropic Filtering i kontrollpanelet til Nvidia. Mener dette burde vært en valgmulighet i menyen, for spillet ser krystallklart ut.
Lenke til kommentar

Hvorfor sjekker Prisguide pris fra G2A fremdeles? Etter de siste ukenes styr rundt den nettsiden så burde det vel ikke lenger herske noen tvil om at det er en side som mangler styring og driver med ulovlig virksomhet.

Hvis det er en sånn gangster side som du sier hvorfor har ikke siden blitt lagt ned da? har du noe som helst "beviser" om at de er spillkoder som blir solgt er fra penger fra stjålene betalings kort ?? hvis det er riktig og det finnes beviser for dette så hadde ikke siden hvert oppegående nå så slapp av og drit i dustete inlegg som ditt,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...