Gå til innhold

Sola senker seg i havet utenfor Alnes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nordsida av Godøya og Alnes med fyret er vel det mest fotograferte i Møre og Romsdal. Greit godværsbilde i møkkaværet. Mvh Gunnar

Å, den har en god konkurrent i Atlanterhavsvegen og utsikten fra Fjellstua i Ålesund vil jeg påstå :)

Men Alnes er et flott sted å fotografere, det er det ikke tvil om. Og ikke minst er det veldig fint å gå på fjellet her ute :)

Ha en fin dag i møkkaværet! :D

Lenke til kommentar

Flott stemningsbilde lady :) Trist vær ja, men etter kommer......Her flott vær, med sol og blå himmel og stille før vind :) etter en morgen med sludd :hm: Kan bli en fin kvelds tur med kamera då :)

God helg !

Mvh Leif :cool:  

Været får vi bare ta som det kommer, og bare kle på oss etter det :)

Ha en finfin helg Leif! :)

Lenke til kommentar

Nordsida av Godøya og Alnes med fyret er vel det mest fotograferte i Møre og Romsdal. Greit godværsbilde i møkkaværet. Mvh Gunnar

Å, den har en god konkurrent i Atlanterhavsvegen og utsikten fra Fjellstua i Ålesund vil jeg påstå :)

Men Alnes er et flott sted å fotografere, det er det ikke tvil om. Og ikke minst er det veldig fint å gå på fjellet her ute :)

Ha en fin dag i møkkaværet! :D

Jeg håpet at du ville nevne Atlanterhavsveien. Hos NRK M&R topper jo Alnes, men så ligger jo utvelgelsen i Ålesund:-). Det blir litt mer pc i møkkaværet. Ha en fin dag du også! Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Flott stemningsbilde lady :) Trist vær ja, men etter kommer......Her flott vær, med sol og blå himmel og stille før vind :) etter en morgen med sludd :hm: Kan bli en fin kvelds tur med kamera då :)

God helg !

Mvh Leif :cool:  

Været får vi bare ta som det kommer, og bare kle på oss etter det :)

Ha en finfin helg Leif! :)

ENIG :thumbup: 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig kystlandskapsfoto , her er det i alle fall ikke grisevær , men flott komponert og stemningsfullt skildret solnedgang.

Kommenterte denne før i dag og så at den var kommet med , likevel var den forsvunnet kort tid etterpå .

Forb...........irriterende .

Det nesten alltid ett eller annet krøll med denne siden .

Alec

Lenke til kommentar

Bra bilde fra et sted jeg aldri har vært.

Fin dybde her.

Ha en fin helg!

Det er absolutt verdt et besøk, du kan overnatte i rorbu her ute. Da har du også tid til å gå opp på fjellet og titte på Johan Skytt steinen.

Takk for fin kommentar og riktig god helg i dritværet! :D

Lenke til kommentar

Herlig lys og farger.

Ikke mye å utsette på utsnitt og komp her.

Flott dybde.

Med ytterliger 5 mm kutt nede hadde ikke linja nede til høyre gått i krysset - he he.

Roar

Ja, kunne tatt et kutt og unngått linja, men den gjorde ikke så veldig mye av seg ;)

Takk for fin tilbakemelding Roar :D

Lenke til kommentar

Nydelig kystlandskapsfoto , her er det i alle fall ikke grisevær , men flott komponert og stemningsfullt skildret solnedgang.

Kommenterte denne før i dag og så at den var kommet med , likevel var den forsvunnet kort tid etterpå .

Forb...........irriterende .

Det nesten alltid ett eller annet krøll med denne siden .

Alec

Hei Alec!

Pussig at det skal være så mye krøll på siden, jeg har ikke opplevd så mye av det nå i det siste.

Takk så mye for at du gadd å kommentere to ganger! :D

God helg til deg!! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...