Gromle Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Fikk opp ett varsel om at hangouts snart slutter å vise sms, og leter etter ny app. Har igrunn bare ett krav til ny app, og det er man kan svare rett fra varsellinja (når man drar ned statuslinja oppe pp skjermen). Noen tips? Lenke til kommentar
Bobjolle Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Android Messages standard appen til Google, funker Fint og kan svare fra varslingslinja Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. april 2017 Forfatter Del Skrevet 21. april 2017 Kan den det? Gikk ikke på z2en jeg hadde før, der funka det bare med hangouts. Men skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Bobjolle Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Det fungere helt fint på min Nexus 6p. Tørr ikke svare på om Android versjon kan ha noe å si. Har 7.1.2.. Lenke til kommentar
Bobjolle Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Det fungere helt fint på min Nexus 6p. Tørr ikke svare på om Android versjon kan ha noe å si. Har 7.1.2.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2017 Det funka utmerket på s7en min. Så problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå