trym13 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 noen som veit hvor jeg kan skaffe Sorte deksler til LG DVD spiller og Pioneer DVD - brenner.. jeg har sett på microplex. men fant ingen som passa.. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Demonter og lakk..... Veldig enkelt Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 smart.. men isåfall vis jeg ikke "gidder" det... noen peiling på hvor jeg kan skaffe det ? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 maling å kost kjøpe du på en hobby-butikk... Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tror du skal slite lenge med å finne deksler som passer, med mindre du kjøper tilsvarende DVD-ROM og brenner i sort utgave. Vil faktisk tro at du sparer både tid og penger på å demontere og lakke selv, slik det ble foreslått... og dette er ikke hverken mye eller vanskelig arbeid. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 hvor kan jeg skaffe lakk som passer med fargen til Lian Li PC75 (sort) ? Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Finnes flere lakkeringsverksteder/malingsbutikker/jernvare etc. som blander lakk i den fargen du måtte ønske. Ta med den minste delen av kabinettet ditt (front deksel til 3,5" brønn eller.no), og la dem blande etter den. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 en kompis av meg fant for et par uker siden lakk til sin lilla chieftec på biltema. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Finnes flere lakkeringsverksteder/malingsbutikker/jernvare etc. som blander lakk i den fargen du måtte ønske. Ta med den minste delen av kabinettet ditt (front deksel til 3,5" brønn eller.no), og la dem blande etter den. tommeltott regelen er at du må ha mer enn en tommel av materialet (= hehe Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror microplex.no har noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå