dundersalt123 Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Har samme lyden (noen ganger) på min Passat. Ser jo mange sier det er foringer og kan smøres. Er det noe problem / skadelig om det ikke gjøres? Lyden plager meg ikke stort, da den bare kommer på en fartsdump her og der, så om eneste effekt er å fjerne lyden gidder jeg ikke bruke energi på å fikse det. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Er vel ikke så skadelig, sliter ut foringen raskere bare. Kjapp jobb å legge seg under bilen og smøre for se om det blir bedre. Hadde akkurat det samme på 2 biler jeg har hatt. Det er gummiforinger, funker å smøre opp med silikonspray holder litt, eller litiumfett (sjekk at det ikke er petroleum i den) holder lenger. På Panameraen min var det innerste foring på øvre bærearmer, og krengestabilisatorstag som de til slutt bytta, for lyden kom tilbake etter en stund. På Model 3 så er det øvre bærearmer som knirker, de bytter delen for å få det stille 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Hadde knirkelyd på min Mitsubishi L200 2009 Mod den hørtes ut som en gammel seng noen hadde seg i skiftet øvre bærearm og lyden ble borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå