ReaveЯ Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Hei! Etter jeg monterte den nye CPU-kjøleren så sluttet pcen å funke. Måtte demontere hovedkortet får få den digre saken på plass. Tok et bildet før jeg demonterte alt for å se hvor de diverse ledningene/kablene skulle hen. Virker som alt er der det skal. Lyser på skjermkortet, hovedkortet slikt det gjorde før. Alle viftene går, tillegg til CPU-kjøleren. Prøvd å ta ut batteriet i hovedkortet og venta 5 min og sette inn igjen. Har tatt ut strømkabelen til pcen og holdt inne "on" knappen i 30 sek uten hell. Har aldri bygget PC før så derfor jeg lurer på hva som kan være grunnen til at det ikke blir signaler på skjermen. Kan legge ved bilder under (litt dårlig kvalitet). Ble litt store bilder.. Om noen ble klokere på de bildene der.. Endret 20. april 2017 av VaporHead Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Ser ut som kabelen til skjermen mangler... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Skjermkabelen? Har koblet ifra alt bak kabinettet da Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Har du prøvd flere utganger på skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 PCen ser ut til å funke nå! Ingen blåskjerm enda! Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Hva gjorde du for å fikse den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå