thyes Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Hei hei. Dette er nok på langt nær første tråden om tattoos, men jeg fant ikke det jeg lurte på i en gammel tråd (så mangt kan jo ha skjedd på noen år), og så er jeg litt motstander av å bumpe tråder som er flere år gamle. Jeg er veldig klar for å få litt nytt blekk på kroppen, og har lett en del på nettet etter artister jeg liker stilen til. Det er sykt mye bra der ute, men jeg sliter litt med å finne noen norske artister jeg virkelig digger. Det er selvfølgelig et par, Linda i Attitude f.eks er fantastisk - men hun gjør stort sett bare fargerike motiver, har en uhorvelig ventetid og gjør som prinsipp ikke arbeid av typen jeg er ute etter (norrøn/vikingmotiver). Jeg fant en artist i Danmark som jeg elsket stilen til, men han tar 2000 euro per session.. greit at penger ikke burde være en faktor når det kommer til tattis, men i underkant av 20 lapper per sitting blir rett og slett for heftig for meg Å betale samme summen for det ferdige produktet kan jeg svelge. Jeg vil ha en half-sleeve fra venstre albue som stopper ca 6-7 cm over håndleddet, og som nevnt i realistisk norrøn stil, black and grey. Jeg har funnet en artist i et av våre naboland som jeg vurderer sterkt, men det hadde selvfølgelig vært både praktisk og billigere å få gjort det med minst mulig reising. Tips mottas med stor takk! Endret 20. april 2017 av thyes Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Jeg ville definitivt sjekket ut Gunnar V. EDIT: En av mine favorittartister. Dessverre ser det ut som han gjør lite arbeid i den stilen jeg primært har lyst på selv. Endret 20. april 2017 av Knewt Lenke til kommentar
thyes Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Gunnar V var dykitg ja! Men sålangt har jeg ikke blitt like forelsket i stilen til noen norske som den frøkna jeg fant i Danmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå