Gå til innhold

Gode tatovører i Norge? Realistisk stil


Anbefalte innlegg

Hei hei. Dette er nok på langt nær første tråden om tattoos, men jeg fant ikke det jeg lurte på i en gammel tråd (så mangt kan jo ha skjedd på noen år), og så er jeg litt motstander av å bumpe tråder som er flere år gamle. 

 

Jeg er veldig klar for å få litt nytt blekk på kroppen, og har lett en del på nettet etter artister jeg liker stilen til. Det er sykt mye bra der ute, men jeg sliter litt med å finne noen norske artister jeg virkelig digger. Det er selvfølgelig et par, Linda i Attitude f.eks er fantastisk - men hun gjør stort sett bare fargerike motiver, har en uhorvelig ventetid og gjør som prinsipp ikke arbeid av typen jeg er ute etter (norrøn/vikingmotiver). Jeg fant en artist i Danmark som jeg elsket stilen til, men han tar 2000 euro per session.. greit at penger ikke burde være en faktor når det kommer til tattis, men i underkant av 20 lapper per sitting blir rett og slett for heftig for meg :p Å betale samme summen for det ferdige produktet kan jeg svelge. 

 

Jeg vil ha en half-sleeve fra venstre albue som stopper ca 6-7 cm over håndleddet, og som nevnt i realistisk norrøn stil, black and grey. 

 

Jeg har funnet en artist i et av våre naboland som jeg vurderer sterkt, men det hadde selvfølgelig vært både praktisk og billigere å få gjort det med minst mulig reising. 

 

Tips mottas med stor takk! :)

Endret av thyes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...