MagE Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 er dette bra nok, har aldri brukt via chipsett før men dette virker lovende, er dette bedre enn asus A7N8X deluxe?? skal ikke brukes til overklokking, kunn spilling God Jul Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ser veldig bra ut, har mange funksjoner osv. billig er det også, så om du ikke skal overklokke ville jeg gått for det kortet (jeg har ikke sjekket priser på andre kort, denne posten er kun basert på informasjonen jeg så om det kortet!) Allikevel er A7N8X et strålende kort, og det er mange som har gode erfaringer med dette kortet. ligger de nogenlunde likt i pris ville jeg gått for A7N8X, siden det er et velkjent kort! Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) For all del ikke kjøp tvilsomt hovedkort ihvhertfall, husk at det styrer alt du kobler på så det er egerntlig den viktigste komponenten. VIA600 er bra, men Nforce2 skal jo være veldig bra til gameing. Om du ikke skal overklokke så velger du lett Asus A7N8X deluxe 2.0 (Gold) - Har det selv i denne PCen og det er stødig som fjell og gir meget god ytelse, Live BIOS oppdaterings program for Windows er kjekkt og det har et utrolig bra soundstorm surround lydkort, 2 nettverkskort og mye bra. Har ikke prøvd det hovedkortet du linker til, men som sagt god erfaring med A7N8X Endret 4. desember 2003 av IceCool Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 hadde ASUS A7N8X DELUXE men ødla det når jeg prøvde og overklokke litt (noe jeg ikke vill oppleve igjen) men det ser ut til at det blir ASUS A7N8X DELUXE igjen PS! ASUS A7N8X DELUXE var noen av dei beste hk'ne jeg noen gang har brukt God Jul Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg vil sterkt anbefale Abit NF7-S v2.0, men om du er Asus fanat så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå