FB.804925758 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Hei Jeg og dama og noen venner skal på ferie til danmark. Jeg er den eneste som har lappen, og vi vil gjerne ha bil. Men ser at gjennom de fleste utleiefirmane så kreves det at man har hatt lappen minimum 1 år. Jeg har bare hatt den i 5-6 mnd. Er det noen andre måter å få leid en bil på tror dere? Er dårlig med mulighet for leie privat av familie og venner. Håper på svar Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Svaret kan vel ikke være annet enn å finne firma som ikke krever å ha hatt lappen ett år. Eller om man kan betale mer for å slippe ett års kravet. Mulig man er høyrisiko kunde med lapp under ett år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Synes de fleste selskaper operer med 23 år/1-3 år med førerkort. Dette har sikkert med forsikring å gjøre, men det kan sikkert fikse seg. Er jo ikke verre enn å sende de forskjellige selskapene en epost og høre, får jo også et bedre svar av de enn av oss her på berget. Alternativt så finnes det vel noe ala airbnb for bilutleie, men det kan sikkert app folket svare deg på Lenke til kommentar
FB.804925758 Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Hei Takk for svar folkens! Jeg har kommet over nabobil.no som virker som et ok alternativ. men kan som en av dere nevner maile aktuelle firmaer og høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå