DrJones Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Min erfaring med bruk av NZXT G10 var på et GTX 580, og det fungerte utrolig bra!Benyttet meg av en Corsair H55 som har en 120mm samt tynn radiator, to vifter på den da.Temperatur under last var vel på rundt 50~ grader - ned fra rundt 80-90 sammenlignet med originalløsningen på kortet mitt,Viktigste for meg var nå at kortet ikke brant samtidig som støynivået ble redusert, og der leverte løsningen upåklagelig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Om man er litt nevenyttig trenger man ikke denne braketten.. Selv bare monterte jeg en vannkjøler på mitt 7970 uten brakett. Måtte bare borre nye hull i festet til vannkjølern så det traff hullene på skjermkortet. Noen kjøleribber til ram og VRM og en liten stillegående vifte så et man i boks.. har fungert utmerket i nermere 2 år nå. Ser kansje ikke like pent ut dog Endret 22. april 2017 av Complexity Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Fikk et kort som var blitt brukt til vannkjøling før. IKEA skjærebrett ble en brakett hvor jeg kunne bruke en gammel AIO. Prøvde å få tak i en luftkjøler,men alle som solgte skulle ha 350kr for en kjøler til et kort som knapt er verdt 400kr. Alt tatt på øyemål og uten planer.. Innser jo i ettertid at man kunne laget en vesentlig bedre ,men den gjør jobben. Endret 22. april 2017 av CFD 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå