funkweb Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg er helt fersk i vannkjøling og har aldri før bygget en selv. Har tittet mye rund på nettet og finner vannkjøling interessant, noe jeg planlegger å gjøre ved min neste PC bygging. Har tegnet opp grovt for å spørre om dette blir riktig? Her skisset jeg opp 2 stk. radiator pga. da kunne jeg sette inn vifter som går på lavere RPM. Så er det med retningen hvor vannet peker (blå farge), har hørt du skal aldri krysse men gå rundt i en "sirkel". Er x-flow radiator bra nok eller bør jeg å for standard? Har oppfattet at X-flow går bare en retning mens de vanlige går frem og tilbake (koblinger på samme plass). Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Det er ganske likt det oppsettet jeg har, dog har jeg standard radiatorer, ikke X-flow. Så det oppsettet ditt vil funke bra. Endret 23. april 2017 av Chavalito Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 23. april 2017 Forfatter Del Skrevet 23. april 2017 (endret) Det er ganske likt det oppsettet jeg har, dog har jeg standard radiatorer, ikke X-flow. Så det oppsettet ditt vil funke bra. Sorry asså, siden ingen svarte på lenge så laget jeg et nytt thread i kjøling sekjsonen.. jeg kunne ikke bruke akkurat DET setupet pga. kabinettet ikke kunne ha mer enn 240mm bak, men dette er det nye: Endret 23. april 2017 av funkweb Lenke til kommentar
BrenneBjarne Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Fikk sinnsykt med alger i vannkjølingen min, etter mye prøving (og feiling) fant jeg endelig et perfekt rengjøringsmiddel - algeguffen forsvinner som dugg for sola! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg ville kjørt loopen andre veien. Tank -> pumpe -> Skjermkort -> CPU -> Radiatorer -> Tank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå