Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Enda en gang lanserer Xiaomi et flaggskip med saftig innmat og lav pris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastiske nyheter for deg, jeg er glad på dine vegne!

Hvem bryr seg om sånne utdaterte tullinger som meg, som bruker oldtidshullet i telefonen sin hver dag, når vi kunne kjøpt glimrende middels øreplugger til to tusen kroner?

Endret av vegardj
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg å kommentere baksidene ved å ikke ha 3.5 mm inngang på telefonen, men så kom jeg på at jeg ikke har brukt lydinngangen på min egen telefon siden jeg kjøpte den for 1 år siden. Bruker kun bluetooth headset, bt høytalere og bt FM sender i bilen likevel.. Dog et tap for andre som bruker det daglig, men da finnes det et utall av andre telefoner å velge i.

Lenke til kommentar

Fantastiske nyheter for deg, jeg er glad på dine vegne!

Hvem bryr seg om sånne utdaterte tullinger som meg, som bruker oldtidshullet i telefonen sin hver dag, når vi kunne kjøpt glimrende middels øreplugger til to tusen kroner?

Det var sarkasme, jeg er glad i minijacken og ville ikke valgt en mobil uten.

Enda godt den ikke har hodetelefoninngang, det er noe av det mest meningsløse jeg kan tenke meg i en mobil.

Ironi?

Du mener det bør kalles hodetelefonutgang?

Jepp.

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Inngang eller utgang? Lyden kommer fra telefonen til headset. Altså en lydutgang, i tradisjonell forstand og ihht standard omtale av audio produkter. Men så er jo ikke 3.5mm porten enveis kommunikasjon. Du kan jo via mic'n sende lyd inn. 

Inngang eller utgang? Øyet som ser. 

Endret av bojangles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Har de satt inn kamera i denne da? Mi Mix fikk jo ikke kamera. Vel, det var jo ett der, men det kunne knapt kalles brukbart.

Forstår meg ikke på produsenter som lager slike toppmodeller som koster både skjorta og underbuksa, og setter inn et kamera som passer på en Huawei til 900 kr.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Inngang eller utgang? Lyden kommer fra telefonen til headset. Altså en lydutgang, i tradisjonell forstand og ihht standard omtale av audio produkter. Men så er jo ikke 3.5mm porten enveis kommunikasjon. Du kan jo via mic'n sende lyd inn. 

Inngang eller utgang? Øyet som ser. 

Ok, da er det en hodetelefonutgang, en mikrofoninngang og en bi-direksjonal kommunikasjonskanal.

Men ærlig talt, det er primært en hodetelefonutgang, og at det står inngang var nok en skrivefeil eller tankeløshet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det nødvendig å kverulere om inn-/utgang i hver eneste artikkel eller innlegg dette brukes? Ja, det er en kontakt for lyd ut (og inn fra mic), men hva så? Det er også et høl du stikker pluggen fra headsettet inn i, så rent fysisk kan du si det er en inngang for pluggen. Det er ingen som ikke skjønner hva som blir ment. Jeg foretrekker uansett begge fremfor det unorske minijack, som vel hadde vært det nøytrale alternativet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...