henrik_s Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 jeg kunne jo ikke vite at det ikke var sånn her og... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg kunne jo ikke vite at det ikke var sånn her og... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 .....iqmonstret is back!!!...... Lenke til kommentar
ShurA*AkumA Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hei. t610 kommer med en oppfølger i 1 kvartal januar. t630 heter denne lekkerbisken og lover en klarer og raskere skjerm enn sin forgjenger. ta en titt selv. http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start it rules Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dette vet vi fra før. Vi er mobil nerder hele gjengen Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 desto lengre, desto tregere desto lengre, desto tregere helt enig remereser. desto lengre desto tregere. å skrive sms med t610 er ikke så tregt! den er ikke den kjappeste men duger. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hei. t610 kommer med en oppfølger i 1 kvartal januar. t630 heter denne lekkerbisken og lover en klarer og raskere skjerm enn sin forgjenger. ta en titt selv. http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start it rules lite nytt her... Lenke til kommentar
MizzMazziE Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 sitat fra Mobileburn.com testen av T610 "The RF reception of the T610 on T-Mobile USA's 1900Mhz band is terrible. Rotten. Horrible" les hele testen Her Signalet på T610 er ikke no problem i Norge. Det var et problem i USA, så da lagde de en modifisert versjon - T616 - som er lagt spesielt til Nordamerika. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 sorry med mine dumme spørsmål..... vill vite hva folk som har mobilen syns om skjermen. mange tester påstår att den er uleselig i sollys. er den virkelig så elendig? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tja, skjermen er grei men den er uleselig i sollys/sterkt lys.... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Den er ikke uleselig. Jeg fikk min i mai tror jeg det var, så hadde den altså hele sommeren. Den er vanskelig å se i direkte sollys, men ikke umulig. Spørs hvilke farger du bruker også. Sterkt lys? sitter i et rom med sterk lys nå og er ingen problemer i det hele tatt. Er bare i direkte sollys det er vanskelig. Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 [COLOR=blue]Ja, skjermen hender litt etter når du skriver . Men d er bare å ikke å se på d ordet som du skriver så blir du ikke så forvirra! jeg kikker ikke på skjermen når jeg skriver å d går lynkjapt! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 et godt tips i sterkt sollys: snu deg eller gå i skyggen en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå