henrik_s Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hei! har lest på Amobil-testen av T610 att den er ett mareritt å skrive SMS med uten T9-ordliste. er den virkelig så treg å skrive SMS? jeg bruker T9 uansett da. er den treg ellers? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg syns faktisk at mobilen ikke er så treig når det gjelder sms skriving. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Den er ikke treng til å skrive sms, men det er skjermen som henger etter hvis du skriver fort, men man får med alt det man skriver!!! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg syns faktisk at mobilen ikke er så treig når det gjelder sms skriving. bruker den 1 sekund for å få fram bokstaven? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 som sagt så henger skjermen etter ja! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei. Det hadde jo vært ekstremt treigt da. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 den bruker selvsagt ikke 1 sek på å få fram en bokstav. Jeg har skrevet sms en del år nå og har ikke noe problem med hastigheten. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 desto lengre, desto tregere Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 den bruker selvsagt ikke 1 sek på å få fram en bokstav. Jeg har skrevet sms en del år nå og har ikke noe problem med hastigheten. det står det i amobil-testen... P.S leste nå i dinside testen at du ikke kan endre at den ringer i stigende volum Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 P.S leste nå i dinside testen at du ikke kan endre at den ringer i stigende volum På den nye FW(softwaren) så har den ikke stigenede ringing, den kommer på høyt med engang + at volumet har blitt høyere! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hei! har lest på Amobil-testen av T610 att den er ett mareritt å skrive SMS med uten T9-ordliste. er den virkelig så treg å skrive SMS? jeg bruker T9 uansett da. er den treg ellers? Med nyeste software er det 0 problem å skrive sms. Med andre ord, hvis du kjøper ny telefon, er tregheten bedret på den. Lenke til kommentar
KvAkk Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) ja t610 er en mobil som er både treg og ekkel og skrive med....men ellers er mobilen veldig bra God Jul Endret 4. desember 2003 av KvAkk Lenke til kommentar
are@tallak Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Og BTW, er det noen som kjapt kan fortelle meg hva siste versjon av software på T610 er nå? FlotterS! MvhA Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ja t610 er en mobil som er både treg og ekkel og skrive med....men ellers er mobilen veldig bra begrunn deg; hva gjør den "ekkel"??? som noen sa før meg; den nyeste softwaren har redusert tregheten kraftig Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 leste att den får inn forferdelige signaler! er dette bare de amerikanske, eller var det de første? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Forferdelige signaler? Mener du dårlige signaler? Var ikke sånn på den jeg hadde. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 sitat fra Mobileburn.com testen av T610 "The RF reception of the T610 on T-Mobile USA's 1900Mhz band is terrible. Rotten. Horrible" les hele testen Her Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ikke en av de beste sidene... men det er sant at t610 ikke har helt optimal dekning Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det er usa da. Ikke Norge. Regner med at du har lyst på den så du skal bruke den her i Norge og ikke flytte til usa for å bruke den. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 sitat fra Mobileburn.com testen av T610 "The RF reception of the T610 on T-Mobile USA's 1900Mhz band is terrible. Rotten. Horrible" les hele testen Her Er du så ofte i USA så dette er et tema atlså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå