kerosene Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Fra jeg drar ned menyen og trykker på wifisymbolet tar det ca 23 sekunder før den kobles på wifinettet hjemme. Det er et hvitt spørsmålstegn over wifisymbolet. Har oppgradert til android 7.0. Hvis jeg er i wifikategorien i innstillinger tar det 3 sekunder før mitt nettverk vises som "lagret", men ser ikke ut til at det kobles på automatisk der. Er det noen som har noen råd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Sleit med noe av det samme på en telefon engang, løsningen ble å bytte kanal på ruteren. Forøvrig tror jeg ikke den bytter til wifi før den faktisk har data den skal sende/motta, og det kan ta noen sekunder før det går over automatisk. Så var det dette om wifi+ står på, så vil den prioritere wifi/data utfra hva den mener gir best resultat. Vet ikke om G4 denne funksjonen. Lenke til kommentar
kerosene Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Har prøvd å slå på wifi og laste inn sider mens den holder på, men det skjer ingenting annet enn at jeg får melding i nettlesern at intet nettverk er funnet og om jeg vil prøve igjen. Wifi+ vet jeg ikke noe om. Kan undersøke å skifte kanal på ruteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Alternativt se om den oppfører seg på samme måte på et annet trådløst nettverk på feks. jobb, skole eller kompis. Ville jo vært artig å høre om andre som har denne telefonen har samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå