BuffyAnneSummers Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Ikke uvanlig for utøvere å innta 6k kalorier på en dag Micheal phelps spiste 12000 kalorier når karrieren hans var på topp, selv han måtte gjøre om kostholdet sitt når han ikke brukte like mange kalorier lenger. https://www.washingtonpost.com/news/early-lead/wp/2016/05/22/michael-phelps-man-of-the-12000-calorie-diet-says-he-doesnt-eat-much-anymore/ Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 "Gaineren" alene er 3000 kalorier ifølge baksiden av posen, også spiser jeg ellers likt eller mer som alle dem rundt meg ihvertfall, ihvertfall på buffeten på jobb, så jeg vil tro att jeg ligger på rundt 3000 (er vel normalt det?) utenom kostilskuddet "gainer". Du er velkommen innom for å se om det stemmer ihvertfall Buffy "Du vil tro" - der har vi det. Du tar feil. Med mindre du faktisk veier maten (all maten) og holder styr på den måten er det faktisk umulig for deg å ta det der på gefühlen. I tillegg: hvor aktiv er du? Jeg var en tynn spjæling da jeg var yngre, og var en sånn en "jeg kan spise hva som helst uten å gå opp i vekt". Spiste alltid mest av alle jeg spiste sammen med. Problemet var bare at det var stort sett bare da jeg spiste i det hele tatt. Resten av dagen spiste jeg ikke. Men når man "tar det på gefühlen" og i tillegg i utgangspunktet har en oppfatning av at man eter masse så har man en tendens til å finne ut at det stemmer. Og, hvilken gainer er det du bruker? En pose, som i dagsdose? 3000 kalorier høres, for å si det mildt, usannsynlig ut. Jeg har aldri vært borti gainere som har høyere dagsdoser enn rundt 700 kalorier. 2 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Ser for meg gaineren treffer 3000 kalorier kun om den blandes med is og fløte. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) "Gaineren" alene er 3000 kalorier ifølge baksiden av posen, også spiser jeg ellers likt eller mer som alle dem rundt meg ihvertfall, ihvertfall på buffeten på jobb, så jeg vil tro att jeg ligger på rundt 3000 (er vel normalt det?) utenom kostilskuddet "gainer". Du er velkommen innom for å se om det stemmer ihvertfall Buffy "Du vil tro" - der har vi det. Du tar feil. Med mindre du faktisk veier maten (all maten) og holder styr på den måten er det faktisk umulig for deg å ta det der på gefühlen. I tillegg: hvor aktiv er du? Jeg var en tynn spjæling da jeg var yngre, og var en sånn en "jeg kan spise hva som helst uten å gå opp i vekt". Spiste alltid mest av alle jeg spiste sammen med. Problemet var bare at det var stort sett bare da jeg spiste i det hele tatt. Resten av dagen spiste jeg ikke. Men når man "tar det på gefühlen" og i tillegg i utgangspunktet har en oppfatning av at man eter masse så har man en tendens til å finne ut at det stemmer. Og, hvilken gainer er det du bruker? En pose, som i dagsdose? 3000 kalorier høres, for å si det mildt, usannsynlig ut. Jeg har aldri vært borti gainere som har høyere dagsdoser enn rundt 700 kalorier. http://i.imgur.com/gMK9hcu.jpg 1060 kcal per shake, en til frokost, en etter trening og en til kvelds. Roughly 3000 kalorier. Blandes da med helmelk, så du må plusse på kaloriene for helmelken. Litt mye sukker i den her så jeg skal gå over til ett annet merke når denne er "drukket" opp. Endret 28. april 2017 av Noxz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå