AnonymDiskusjon Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg er han som skrev at jeg drakk ett glass juice og angret. 3 dager med kanskje 5-6 knekkebrød og eple og paprika og agurk så vil jeg spise laksefilet med sitron og pepper, syns den er godt. Ser også at den har mindre kalorier enn den uten sitron og pepper. Kan jeg spise den med sitron og pepper og gå ned i vekt??? Anonymous poster hash: de9dc...bc4 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 20. april 2017 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2017 Foreslår du tar kontakt med helsevesenet. Anonymous poster hash: 5684a...bd3 13 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Du går ikke ned i vekt ved å spise mindre mat, da går du opp i vekt så snart du starter å spise igjen. Ha ett variert og sunt kosthold, spis mye sunt, også forbrenn alt ved hjelp av å være fysisk aktiv. Endret 20. april 2017 av Noxz Lenke til kommentar
Hallaskjer1 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Foreslår du tar kontakt med helsevesenet. Anonymous poster hash: 5684a...bd3 Trådstarter her. Lol. Men altså jeg kan ikke så mye om kosthold. Vil ned i vekt har gått ned masse men mer ned i vekt!!!! Lenke til kommentar
Hallaskjer1 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Du går ikke ned i vekt ved å spise mindre mat, da går du opp i vekt så snart du starter å spise igjen. Ha ett variert og sunt kosthold, spis mye sunt, også forbrenn alt ved hjelp av å være fysisk aktiv. Man går ned av å spise mindre? Det har jeg lest. Men sunt mat da. Har lest at hvis jeg har inntak på 600 kalorier kan jeg gå ned flere kilo i uka eller måned var det. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Trådstarter her. Lol. Men altså jeg kan ikke så mye om kosthold. Vil ned i vekt har gått ned masse men mer ned i vekt!!!! Ting tar tid, spis mye og tren mye så burde du etterhvert gå ned i vekt med ett sunt kosthold. Lenke til kommentar
Hallaskjer1 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Men til mitt spørsmål hehe er laksefilet med sitron og pepper sunt? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Du går ikke ned i vekt ved å spise mindre mat, da går du opp i vekt så snart du starter å spise igjen. Ha ett variert og sunt kosthold, spis mye sunt, også forbrenn alt ved hjelp av å være fysisk aktiv. Man går ned av å spise mindre? Det har jeg lest. Men sunt mat da. Har lest at hvis jeg har inntak på 600 kalorier kan jeg gå ned flere kilo i uka eller måned var det. Er vel ikke fysisk eller psykisk sunt å spise så lite att du knapt nok fungerer. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Anbefaler å åpne pakken, la fisken tine og ligge på kjøkkenbenken en ukes tid eller to før du spiser den. Bare klem posen innpå - ingen grunn til å steke. Da går du garantert fort ned i vekt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Men til mitt spørsmål hehe er laksefilet med sitron og pepper sunt? Er et tau langt? 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Skjønner ikke hvorfor det brukes anonymfunksjonen for dette emnet.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Men til mitt spørsmål hehe er laksefilet med sitron og pepper sunt? Kanskje du finner svaret på det her https://www.google.no/search?q=laksefilet+med+sitron+og+pepper+sunt&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=Sav4WPuEKcOlsAHXgpyICw Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Foreslår du tar kontakt med helsevesenet. Anonymous poster hash: 5684a...bd3 Trådstarter her. Lol. Men altså jeg kan ikke så mye om kosthold. Vil ned i vekt har gått ned masse men mer ned i vekt!!!! Dersom du har en Frisklivsentral i din kommune, så kan det gjerne hende at de holder kostholdskurs gratis. Spør også på din kommunes Mestringssenter om samme kurs. Et eksempel i fra hva de gjennomgår, er at et melkeholdig produkt som har redusert fett, da gjerne får økt innhold av andre ting som protein (kasein er ikke særlig sunt) og sukker. Å ta bort fettet løser ingenting på en bra måte. Kroppen din lager fett av sukkeret, dersom du ikke gjør noen sprell med å bruke opp den energien. Skal du gjøre tungt arbeid, grave og hugge stein, som kan forbruke dette overskuddsenergilageret du bygger opp ved å spise slike light-produkter? Anonymous poster hash: 5633c...9e9 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Man går ned av å spise mindre? Det har jeg lest. Men sunt mat da. Har lest at hvis jeg har inntak på 600 kalorier kan jeg gå ned flere kilo i uka eller måned var det. 600 kalorier til dagen er fullstendig idiotisk. Det er ikke hensiktsmessig å ligge så langt under BMR - eller under BMR i det hele tatt -, av flerfoldige grunner. Først og fremst kjører du kroppen i grøfta. Kroppen vil skrike etter næring, og dette vil du sannsynlgvis ta igjen med rene cravings i etterkant. For at du i det hele tatt skal holde kroppen din gående ved å ligge så mye under BMR, henter kroppen næring fra muskler. Dette ønsker du virkelig ikke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Du går ikke ned i vekt ved å spise mindre mat, da går du opp i vekt så snart du starter å spise igjen. Ha ett variert og sunt kosthold, spis mye sunt, også forbrenn alt ved hjelp av å være fysisk aktiv. Man går ned av å spise mindre? Det har jeg lest. Men sunt mat da. Har lest at hvis jeg har inntak på 600 kalorier kan jeg gå ned flere kilo i uka eller måned var det. Er vel ikke fysisk eller psykisk sunt å spise så lite att du knapt nok fungerer. To ting, først: Ikke lyv, du går ned av å spise mindre kalorier enn de du brenner av i løpet av dagen. Å holde øye med kaloriinntaket er en flott måte å gå ned i vekt på og det funker hvis du gjør det rett. You can NOT outrun your fork! Secondly: 600 kalorier om dagen er ALTFOR lite og ikke noe som anbefales av noen som helst. Vil du begynne ett sted så prøv gjerne 1500- 1400 kalorier daglig, du kan spise sunt og masse i volum (grønnsaker og salat kan du spise masse av for å fylle opp) på 1400 kalorier daglig. Poenget er at du skal finne en diett som du kan LEVE MED, ikke noe som får deg kjappest ned i vekt, det er blitt vitenskapelig bevist at en rasjonell diett vil få deg lengre enn en 'anoreksia-diett'. Hvor høy er du TS, hvilket kjønn er du, hva er alderen din, vekten din og aktivitetsnivået ditt? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Spis rå fisk. Da har du en sjanse til å få i deg noen parasitter, som f.eks. bendelorm. Da fyker du fort ned i vekt, vettu. Dette var ikke selvfølgelig ikke seriøst ment, men du behandler kroppen din like dårlig. Husk at å være tynn gjør deg ikke automatisk attraktiv. Blir du for tynn, ser du syk ut, og det er det motsatte til attraktiv. Hva med heller å trene litt og spise normalt? Er det for vanskelig for deg? Endret 20. april 2017 av RRhoads Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Du går ikke ned i vekt ved å spise mindre mat, da går du opp i vekt så snart du starter å spise igjen. Ha ett variert og sunt kosthold, spis mye sunt, også forbrenn alt ved hjelp av å være fysisk aktiv. Man går ned av å spise mindre? Det har jeg lest. Men sunt mat da. Har lest at hvis jeg har inntak på 600 kalorier kan jeg gå ned flere kilo i uka eller måned var det. Er vel ikke fysisk eller psykisk sunt å spise så lite att du knapt nok fungerer. To ting, først: Ikke lyv, du går ned av å spise mindre kalorier enn de du brenner av i løpet av dagen. Å holde øye med kaloriinntaket er en flott måte å gå ned i vekt på og det funker hvis du gjør det rett. You can NOT outrun your fork! Jeg spiser så mye jeg kan, pluss jeg tar gainer med i dietten min, tror jeg ligger på rundt 5-6000 (3000 ifra "gainer", vet ikke hvor mye det er i det jeg spiser) kalorier om dagen, går fortsatt ikke opp i fettprosent. Dog kun sunne ting og svært lite sukker. Endret 20. april 2017 av Noxz Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Du går ikke ned i vekt ved å spise mindre mat, da går du opp i vekt så snart du starter å spise igjen. Ha ett variert og sunt kosthold, spis mye sunt, også forbrenn alt ved hjelp av å være fysisk aktiv. Man går ned av å spise mindre? Det har jeg lest. Men sunt mat da. Har lest at hvis jeg har inntak på 600 kalorier kan jeg gå ned flere kilo i uka eller måned var det. Er vel ikke fysisk eller psykisk sunt å spise så lite att du knapt nok fungerer. To ting, først: Ikke lyv, du går ned av å spise mindre kalorier enn de du brenner av i løpet av dagen. Å holde øye med kaloriinntaket er en flott måte å gå ned i vekt på og det funker hvis du gjør det rett. You can NOT outrun your fork! Jeg spiser så mye jeg kan, pluss jeg tar gainer med i dietten min, tror jeg ligger på rundt 5-6000 kalorier om dagen, går fortsatt ikke opp i fettprosent. Dog kun sunne ting og svært lite sukker. Det er blitt vitenskapelig bevist at folk som ''spiser alt men aldri går opp i vekt'' overdriver sitt kaloriinntak, og at de som ''aldri spiser omtrent men går opp bare jeg ser på kaka!'' underdriver sitt kaloriinntak, så jeg stiller meg heller skeptisk til dine tall og uttalelser. Å holde øye med kaloriene du inntar er den mest effektive metoden å ned i vekt på. Alt man trenger er å finne ut av hvor mye kalorier man trenger utifra flere faktorer og så holde seg innenfor den grensen. Jeg kan spise pizza hver dag hele dagen og fortsatt gå ned i vekt hvis jeg virkelig vil, ikke at det anbefales da det finnes mer mettende alternativer enn pizza, men det er fult mulig. Edit: kjøp også en kjøkkenvekt som er presis, mye enklere å måle opp hva du skal ha. Endret 20. april 2017 av BuffyAnneSummers 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Ikke uvanlig for utøvere å innta 6k kalorier på en dag Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) "Gaineren" alene er 3000 kalorier ifølge baksiden av posen, også spiser jeg ellers likt eller mer som alle dem rundt meg ihvertfall, ihvertfall på buffeten på jobb, så jeg vil tro att jeg ligger på rundt 3000 (er vel normalt det?) utenom kostilskuddet "gainer". Du er velkommen innom for å se om det stemmer ihvertfall Buffy Endret 20. april 2017 av Noxz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå