sicios Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 En AP,SP regjering vil fungere på kortsikt, men hva med framtiden? Skal neste generasjon lide pga. egoister stemmer på skjult kommunisme for sin egen fornøyelse? Da vil Norge i framtiden lide de samme konsekvensene som en hybrid av Stockholm og Venezuela. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Hvis du trykker på linken så ser du nok ganske fort hva jeg mener, og hvorfor de ti siste årene ikke kan sies å være normalen. Historisk gjennomsnitt er 25 dollar fatet. Og hvis du trykker på denne linken finner du en artikkel fra NUPI som inneholder diagrammet nedenfor. Ser ut som om det historiske grunnlag må fra 1900 til idag for å oppnå en snittpris på 25 $. Jeg er mer opptatt av tidsrommet 1971 til i dag. Med forbehold: Jeg har tatt det historiske grunnlag på øyemål. Endret 22. april 2017 av CiaroScuro Lenke til kommentar
sicios Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 AP gjør meg kvalm. De gjør alt for sin egen profit. De fjerner norske verdier og erstatter de med fremmedlignende og islamske verdier. Norge har en mørk framtid i møte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå