akelbo Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Bandai Namco har trukket sløret av sitt neste prosjekt.Code Vein er et brutalt vanskelig action-rollespill med vampyrer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Ser veldig interessant ut. Japan er on a roll for tiden. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Med Dark Souls sin suksess ser det ut som flere og flere produsenter får opp øynene for spill med høy vanskelighetsgrad og mestringsfølelse. Å kopiere Dark Souls er imidlertid ikke lett, for det er mye mer enn bare vanskelighetsgrad som gjør de spillene bra. Den hårfine balansen mellom straff og belønning samt de stramme kontrollene tror jeg ikke det er mange som klarer å etterligne. Min spådom er at vi kommer til å få en rekke halvbra Dark Souls-etterligninger fremover. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Håper flere gjør som Nioh. Tydeligvis veldig inspirert av Dark Souls, men ellers er måten det balanserer vanskelighetsgrad, mestringsfølelse og diverse annerledes enn DS. Får ikke følelsen av at jeg spiller en DS-klone i det hele tatt. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Med Dark Souls sin suksess ser det ut som flere og flere produsenter får opp øynene for spill med høy vanskelighetsgrad og mestringsfølelse. Å kopiere Dark Souls er imidlertid ikke lett, for det er mye mer enn bare vanskelighetsgrad som gjør de spillene bra. Den hårfine balansen mellom straff og belønning samt de stramme kontrollene tror jeg ikke det er mange som klarer å etterligne. Min spådom er at vi kommer til å få en rekke halvbra Dark Souls-etterligninger fremover. Har du prøvd Nioh? de har klart det allerede.... Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Sjekk også ut Salt & Sanctuary. Det er i allefall Souls inspirert ? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Begge er på lista, men ikke spilt ennå. Jeg er blitt fortalt at Nioh gjør nok annerledes fra Souls til å være sin egen greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå