Fotoskrulla Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Viper i solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Ut fra tittelen og nå som du hadde fått taket på fuglefotografering tenkte jeg på fugler og ikke denne to-seters bensinslukern. Flott serie. Jeg hadde en gang en Lada i samme farge, så for meg er bil kun et fremkomstmiddel. Men flott var den i solnedgangen på Alnes. Husk å holde fartsgrensen hvis det er du som sitter bak rattet:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Ut fra tittelen og nå som du hadde fått taket på fuglefotografering tenkte jeg på fugler og ikke denne to-seters bensinslukern. Flott serie. Jeg hadde en gang en Lada i samme farge, så for meg er bil kun et fremkomstmiddel. Men flott var den i solnedgangen på Alnes. Husk å holde fartsgrensen hvis det er du som sitter bak rattet:-) Mvh Gunnar Hehe..det tenkte jeg ikke på engang..viper Fartsgrense?!..hva er det? Gjelder det for sånne biler? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Fed øse jeg ville godt have været med...elsker sportsbiler...fik i trådt pedalen i bund ? dejlige billeder..fint med aftenlyset..endelig uden regn :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Fed øse jeg ville godt have været med...elsker sportsbiler...fik i trådt pedalen i bund ? dejlige billeder..fint med aftenlyset..endelig uden regn :-) Hei Suss, vi måtte jo trå til litt når vi hadde sjansen...helt villt!! Jeg har aldri opplevd slik akselerasjon noensinne. Smilet mitt gikk fra øre til øre! Du kan få bli med i vår Ford Capri når du kommer til Ålesund en gang Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Ble helt superdupert dette, Helene. Alle var flotte! PC'n min tok kvelden i går og alle bildene mine på harddisken har gått rett vest, så det kan ta en tid før jeg får lagt ut noe innpå her igjen. Hilsen Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Du har dine drømmer du også forstår jeg. Bil, sjø og bestemte lysforhold er ikke sjelden ingredienser i bilreklamen. Således vil du kunne være en bidragsyter i en slik sammenheng. God serie, som enkeltbilde faller jeg litt for det siste bildet, V5. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 V10... Neida, går for v4 og v5, der linjene fører oss inn i solnedgangen, og så videre i drømmeland. Der finner vi Viperen.... Morsomt å se du leker med kamera/bilder:-) 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Flott bildeserie dette. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Ble helt superdupert dette, Helene. Alle var flotte! PC'n min tok kvelden i går og alle bildene mine på harddisken har gått rett vest, så det kan ta en tid før jeg får lagt ut noe innpå her igjen. Hilsen Fredrik Tusen takk Fredrik! Du har ikke backup av bildene dine? Jeg lagrer mine på en ekstern harddisk sånn i ny og ne. Leit å høre at alle har forsvunnet, huff huff! Jeg føler med deg Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Du har dine drømmer du også forstår jeg. Bil, sjø og bestemte lysforhold er ikke sjelden ingredienser i bilreklamen. Således vil du kunne være en bidragsyter i en slik sammenheng. God serie, som enkeltbilde faller jeg litt for det siste bildet, V5. Mvh Ragnar Jeg hadde ikke noe foto-oppdrag akkurat,det var bare for min egen fornøyelse Det ble litt vanskelig med alle som stimlet rundt, parkerte biler og motorsykler og ikke minst de lange skyggene våre. Litt artig å prøve seg litt på forskjellige ting Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 V10... Neida, går for v4 og v5, der linjene fører oss inn i solnedgangen, og så videre i drømmeland. Der finner vi Viperen.... Morsomt å se du leker med kamera/bilder:-) Alle bildene er jo for såvidt V10.. Jeg leker meg med litt av hvert jeg Pål Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Flott bildeserie dette. Tusen takk! Hyggelig at du likte serien min. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Ser jo ikke så umulig møkkete ut denna. Har jo til felles med mennesker litt møkk i ræva - ellers blank og fin. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2017 Forfatter Del Skrevet 21. april 2017 Ser jo ikke så umulig møkkete ut denna. Har jo til felles med mennesker litt møkk i ræva - ellers blank og fin. Roar Hahaha...du kan få sagt det du Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg