Lurifaksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har logitech klart det helt utrolige? I softwaren finner jeg ingen valg som gjør at den midterste knappen (hjulet) fungerer som den midterste knappen (standard funksjon). Med andre ord, jeg kan for eksempel ikke bruke den i opera... Funker vel ikke spill heller da. Er det virkelig mulig at de har prestert å unngå la det være mulig å gi den standardfunksjonen? Eller har ikke jeg lett godt nok? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ekke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener... Hvilken funksjon er det du savner? Har MX700 selv, er det samme programvaren eller?(er jo samme utforming på musa) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Hva er standard funksjon. Hos meg får jeg opp fire piler som jeg kan scrolle i alle retninger med gjennom å flytte pekeren. Endret 4. desember 2003 av Orjanp Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Standardfunksjonene finner du hvis du lukker Logitech programmet som kjører i bakgrunnen. Da vil den midtre knappen styres av windows. Siden Logitech absolutt skal lage disse "scrolle-pilene" selv, fungerer det kun i IE. I Opera f.eks. har midtre knappen NULL funksjon. Jeg har hele tiden brukt Opera's "midtre museknappfunksjon" til å "åpne link i bakgrunnen, hvis jeg klikker på linker. Hvis jeg klikker på den ellers, kommer som nevnt de pilene som lar meg scrolle opp og ned. Dette fungerer fint hvis jeg hindrer logitech programvaren å starte opp automatisk. Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du kan vel bare gå inn i softwaren til musen og definere trykk på hjulet som tredje museknapp. Dette går fint i den versjonen av mousewaren jeg kjører. Har en eldre trådløs mus, men med siste versjon av driverne. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Ja, det gikk på MX300'en min, men programvaren som følgte med den pakken jeg har kjøpt nå (DiNovo) var annerledes, og der har jeg ikke den muligheten så vidt jeg kan se. Ufattelig irriterende. Er en del mer stress å navigere websider nå... Noen andre som sitter med samme mus? Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei, Har samme mus og samme problem... Trenger midtre musknapp i opera. Nå har det kommet en update til setpoint(1.04) som legger til generic funskjon for midtre knapp. Siden midtre funker med standard windows musdrivere, tror jeg dette vil fikse problemet vårt. Har noen prøvd? Nå finner jeg ikke igjen driver cd'n som fulgte med musa, og på logitech sine sider får en ikke lastet ned hele programmet, kun patchen(utrolig!). Noen som vet hvor jeg kan finne denne på nettet? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvorfor bruker dere drivere i det hele tatt? Jeg har mx500, og jeg synes den virker bedre uten drivere, for da kan du bruke knappene i spill ol som knapp nr4,5,6 osv det går ikke med driverene(ikke de jeg hadde iallefall) Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Så vidt jeg forstår er det samme drivere for mus og tastatur. Vil gjerne ha driverne for tastaturet. Fins det alternativer for tastaturet også så kom med dem:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå