AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Vanligvis har jeg år etter år bare levert selvangivelsen/skattemeldingen uten å endre noe som helst, men i år måtte jeg endre på reisefradraget, noe som kan jeg meg mer penger til gode. Når får man svar på om man får noe tilgode? I den allerede utgitte skattemeldingen står det at jeg har tilgode 300 kr men hvis reisefraget blir godkjent skal jeg ha rundt 5000 kr ekstra. Får man en ny skattemelding med ny tilgode-sum eller utbetaler de bare den nye summen uten å si ifra? Anonymous poster hash: 3ea5a...4cd Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Får ny "riktig" skattemelding, er vel i juni engang tror jeg. Der står det hva du vil få 100%. Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Kjapt spørsmål om reisefradrag. Hvordan fjerne den osten vist man ikke har samme reisen lenger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Når får man svar på om man får noe tilgode? I den allerede utgitte skattemeldingen står det at jeg har tilgode 300 kr men hvis reisefraget blir godkjent skal jeg ha rundt 5000 kr ekstra. Får man en ny skattemelding med ny tilgode-sum eller utbetaler de bare den nye summen uten å si ifra? Detter ser du med en gang, du kjører selv en ny skatteberegning etter å ha gjort endringer i skattemeldingen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Når får man svar på om man får noe tilgode? I den allerede utgitte skattemeldingen står det at jeg har tilgode 300 kr men hvis reisefraget blir godkjent skal jeg ha rundt 5000 kr ekstra. Får man en ny skattemelding med ny tilgode-sum eller utbetaler de bare den nye summen uten å si ifra? Detter ser du med en gang, du kjører selv en ny skatteberegning etter å ha gjort endringer i skattemeldingen. Ja men skatteetaten er jo nødt å godkjenne endringen. Må jo få vite om det er avslag eller godkjent. Anonymous poster hash: 3ea5a...4cd Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Tidligst juni, senest oktober. Skatteoppgjør tilgjengelig i Altinn omtrent samtidig med utbetaling; kanskje en uke eller så tidligere... 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Kjapt spørsmål om reisefradrag. Hvordan fjerne den posten vist man ikke har samme reisen lenger? Korriger eventuelle frådrag til kroner 0. Endret 20. april 2017 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå