Khalifen Skrevet 22. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 Musikken i KOTOR. Spesielt på Dantooine. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 22. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 KOTOR Transport Tycoon Lemmings Colonization Jones in the fast Lane sitter fortsatt i hodet *nynne* Super Mario Bros Theme Hospital ....og haugevis av Game Boy spill..... Vet det ikke et er såkalt "klassisk" spill enda, men musikken i BF:Vietnam er fantastisk Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2004 Transport Tycoon Hehe... Enig! Lenke til kommentar
Semmern Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Noen som nevnte NOLF her. Spesielt NOLF 1. Jeg har prøvd å finne musikken som spilles i menyen på NOLF 1 i mp3-format, men jeg har ikke funnet den. Den er jo genial! Jeg gikk rundt og plystret på den i flere måneder etter at jeg fikk spillet jeg! Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
kYpe Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Noen av de jeg husker best: Frontier Elite II Outrun Destruction Derby II Giana Sisters Mario Bros GTA3 Bubble Bobble Megaman Skate Or Die II Ikari Warriors Paperboy Men den jeg synes er best gjennom alle tidene er International Karate. En klassiker som ofte loopes på winamp ^^ Edit: Glemte noen Commando Pirates Blue Max Yie Are Kung Fu II Jumpman Endret 24. mai 2004 av kYpe Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Sword of vermillion til sega har det beste soundtracket ever!(og morrowind) noen andre som har spilt det? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 Noen av de jeg husker best:Frontier Elite II Outrun Destruction Derby II Giana Sisters Mario Bros GTA3 Bubble Bobble Megaman Skate Or Die II Ikari Warriors Paperboy Men den jeg synes er best gjennom alle tidene er International Karate. En klassiker som ofte loopes på winamp ^^ Må bare minne deg på at du glemte Last Ninja Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 23. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Beste soundtrack overall er uten tvil Outlaws soundtracken. Den var bare helt genial. Merkelig at ingen andre har nevnt det! Andre sanger: - Bubble Bobble Themen - C&C Insticts (fra 1ern) - C&C Hell March gir meg alltid frysninger. og WONDERBOY sangen på sega master system !!! Hvis noen har testa freeware spillet "I've got some balls" så har det en låt som går gjennom hele spillet du aldri går lei av. Spillet kan forøvrig lastes ned her http://www.saunalahti.fi/~sebbi/shatter/ballseng.htm Prøv det! Endret 23. mai 2004 av MorenDin Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Hmmz...*tenke* Prince Of Persia(Ja, den gamle) Final Fantasy X Super mario Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Supermairo & Tycoon Transport Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Battlefield modden Desert Combat den melodien som gikk mens den lasta hadde den i hodet i lengre tider Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Supermairo & Tycoon Transport Mener du Transport Tycoon? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 BF Vietnam soundtracket Det som er spesielt kult med det er jo at man kan sette det på i selve spillet. Ellers må jeg slenge på de to siste gta-spillene. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Hitman 2. Enkelt og greit. Jesper Kyd gjør sitt beste soundtrack (tellende både demo og spill) så langt. etter min mening. kunne ikke hvert mer enig med deg, musikken er genial og skaper en perfekt stemming til spillet Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2004 Hitman 2. Enkelt og greit. Jesper Kyd gjør sitt beste soundtrack (tellende både demo og spill) så langt. etter min mening. agreed Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 Yippi. Ingen andre har nevnt det enda. Metroid prime! Det var en god grunn til at det fikk "audio achivement of the year" av EDGE. Helt nydelig. ellers er det orkesterversjon av mario-theme som er en slager. Og Deus ex da Lenke til kommentar
slash Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Noen som nevnte NOLF her. Spesielt NOLF 1. Jeg har prøvd å finne musikken som spilles i menyen på NOLF 1 i mp3-format, men jeg har ikke funnet den. Den er jo genial! Jeg gikk rundt og plystret på den i flere måneder etter at jeg fikk spillet jeg! Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? det kan hende at jeg tar meget feil nå, men jeg mener at soundtracket til NOLF finnes på cd - det heter noe sånt som "in the lounge" eller noe sånt. //EDIT: as an added bonus, it is shipping the Game of the Year Edition of NOLF which includes a special Lounge CD featuring 1960s-inspired music. kan hende det ikke er soundtracket, men du kan alltids håpe. Endret 25. mai 2004 av slash Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 Silent hill 2 - promise nice sang det der Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Må vel si metal gear solid har mye bra musikk! Endret 27. mai 2004 av Hermans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå