Tåkefyrste Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Her har dere noen små smakebiter fra Heroes IV musikken... Jeg mener det er noe av den beste spillmusikken som har blitt lagen noen gang, men det er smak og behag... døm selv Dirt Order Water NB: dette er ikke fullversjoner av sangene, men små klipp. Endret 6. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 donkey kong introen ja.. akk *barndomsminner* Lenke til kommentar
machineSin Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 ohhh Star Control 2 - the ur quan masters.. mod musikken på denne rocka villt på min gravis ultarsound hehe og One Must Fall.. *sukk* det var tider det.. hehe Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 voldsomt få amiga/C64 sanger her..skuffende. Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Icewind Dale, Morrowind og Baldur's Gate II har best soundtracks etter min mening. Monkey Island serien har også noen ganske fengende melodier. Spesielt pirate song i 3'ern.. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Star Control 2 - the ur quan masters.. mod musikken på denne rocka villt på min gravis ultarsound hehe Thraddash! (grunnen til at musikken var så god var forresten at de brukte mod-formatet som man ellers forbinder med Amiga-musikk) Endret 6. desember 2003 av Joachim_F Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 det må jo være i keen4.. dopefish-sangen og wolfenstein3d.. Horst wessel lied! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2003 The Great Giana Sisters. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 For å utdype litt mer, Hitman 2 er kanskje det mest massive soundtracket jeg har opplevd i noe spill, totalt imponerende og overraskende fra Jesper Kyd. Av andre soundtrack er selvfølgelig alle de gode gamle c64/amiga/NES-spillene viktige milepæler, men de fleste av disse er ikke ting jeg husker som en opplevelse i seg selv, snarere noe som vekker gamle minner og som selvfølgelig fenger godt. Det siste året må det nok sies at "Jeroen Tel - The Way It Is" har vært den fremste sangen jeg har plystret til og hørt særdeles mye på vei til skolen. God gammeldags SID-musikk btw: http://www.kohina.com/ - god gammeldags spillmusikk, tatt opp etter den gamle kunstens regler (dvs, emulering kun i de ekstreme tilfeller) Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 Virkelig ingen som har nevnt musikken i Settlers 3 her? Digger den grovmessing-greia til romerne. Vakkert! Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 Final FAntasy VII og Castlevania Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Ingen her som har nevnt Homeworld 1 og 2 her (tror jeg har ikke lest gjennom alle). De spillene har veldi atmosfærisk musikk, passer perfekt inn i den typen spill... Nesten som jeg spiller de spillene bare for musikken Outcast er en selvfølge å nevne i musikk sammenhenger... Nesten som jeg vil si at det spillet har den beste musikken i et spill noensinne(!), synd at Apeall (de som utviklet det) gikk konkurs (tror jeg) Både Mafia, MGS 2, Haegemonia, Generals, Red Alert og KOTOR har nydelig musikk... Det er sikkert mange titler som jeg har glemt her... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg kom på et spill til som jeg av en eller annen merkelig grunn hadde glemt.... Musikken i Phantasy Star III: Generations of Doom på Megadrive var genial ( i likhet med spillet i seg selv). Ah, nå sitter jeg og nynner åpningsmelodien her Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Ice climbers melodien i bakgrunnen *nynne* bippedidi blippedippedippedidi.. +musikken i diablo i tristram, HAHA! når det gjelder nyere spill digger jeg musikken til ww2-spill som bf1942 (loading-intro) og CoD. så er jo cain rap'en dritbra (fra diablo2). Dette ble offesielt utgitt av gutta som lagde diablo2. kan lastes ned her: http://diablo2.gamesweb.com/dl/downloads.php?file=91 Endret 9. desember 2003 av z0u Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Den mest minnerike musikken er utvilsomt den sangen som er når du tusler i kilika forest eller ka det no heter Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Den mest minnerike musikken er utvilsomt den sangen som er når du tusler i kilika forest eller ka det no heter I hvilket spill? Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 final fantasy X Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Alle blizzard spill har jo hatt suveren musikk, spesielt strategi spilla. Husker godt jeg satt og hørte på warcraft2 musikken i cd spilleren for en god del år siden. Eller at jeg alltid satte musikken mye høyere enn ingame sfx i broodwar (det ene tracket der er genialt) Men mange amiga spill hadde også bra musikk, og det på en tid der pc bruker satt og hørte på den forferdelige pc speakeren Apropos musikk, er det bare meg som tenkte "neverwinter nights!" når jeg hørte sw kotor musikken første gang? Lenke til kommentar
slash Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 kom på noen flere: pang til amiga. spesielt russland! tristram-musikken i DIABLO... (ikke diablo2 nei.) Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 daggerfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå