fAight Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Super Mario Bros musikken i aller første brett. har den på mobilen oxo, blir så gla' når jeg hører den Lenke til kommentar
banzay Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 rayman max payne metal gear super mario bros monkey island 1 ... Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Kan noen si meg en side hvor jeg kan downloade ned noen "Mafia" sanger? har main theme, takk. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 legend of Zelda Ocarina of time.. beste "soundtrack" ever Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 [quote name='PandaMartin' date='06/12/2003 : 17:11'] legend of Zelda Ocarina of time.. beste "soundtrack" ever [/quote] Kan ikke si meg mer enig Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Låten i Diablo I...... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Donkey Kong på Snintendo! virkelig enda en klassiker Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Musikken i Baldurs Gate II er jo også storslått og episk. Vanvittig fengende. Musikken man kan nyte selv utenom spillet, akkurat som de jeg nevnte tidligere Endret 6. desember 2003 av aiuL Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 morrowind musikken er bra Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Morrowind musikken.. den er digg.. last den ned her: title music battle music Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Ja morrowind er genialt.... Videre så er det rart an ingen har nevnt "Castlevania - Simons Quest" til NES... utrolig stemningsfull musikk.. Ellers så mener jeg at Heroes Of Might & Magic IV har en helt utrolig musikk... Det sier litt når jeg leser credits og finner ut at de har en egen sekkepipe coordinator Endret 6. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Det ble laget EKSTREMT mye minneverdig musikk på C64'n.Spillmusikken+loademusikken til Rambo f.eks. Loademusikken til Yie are Kung Fu. Musikken i Last Ninja 1,2 Kampmusikken fra Way of the Exploding Fist. And the list goes on..and on.. Sanger som enda spinner rundt i hodet mitt hvis jeg trigger tanken. *lol* C64 lenge leve! Men må si jeg har MANGE fler fra Amiga Takk gudene for Mod`er og emulatorer!! PS: Har sikkert 5 forskjellige versjoner av musikken til Last Ninja 1 og 2! Herjer!! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Alt fra adventure delen av Lucasarts. Spesielt musikken fra Monkey Island serien *mimre* Uff, nå må jeg rote frem cd'ene fra hylla, for dette _skal_ nytes. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Ohh...Må tilbake til gode gamle dager for å finne noen seriøst FANTASTISKE låter!! SuperCars 2, Lotus 2 og Walker!! Men må si det at den musikken som passet best til spillet og bedret gameplayen mest må være musikken i Det fantstiske Lost Patrol!!! Husker jeg startet Spillet bare for å høre musikken... lotus2 digger jeg til hver dag her er den Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) PS: Har sikkert 5 forskjellige versjoner av musikken til Last Ninja 1 og 2! Herjer!! kan du sende de til [email protected]? Evig takknemelig Endret 6. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Baldurs Gate 2, Deus Ex 1... *Helt* utrolig bra musikk! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 glemte en..Dogs Of War (amiga) musikken til de første AOE syns jeg gjorde spillet magisk. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Før i tida var det WarCraft II og heroes 3, nå synes jeg MOrrowind har et fantastisk soundtrack Mannen bak soundtracket til Morrowind har også skrevet musikken til Neverwinter Nights og Dungeon Siege! Ja, morrowind musikken er bra . Og resten av musikken til han som skriver sangene (husker ikke hva han heter her og nå) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Ingen som har nevnt Quake? 1'ern altså. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Donkey Kong på Snintendo!virkelig enda en klassiker Helt enig. Særlig "intro"musikken rocker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå