Gå til innhold

Mest minneverdige soundtrack i spill ever?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja morrowind er genialt....

Videre så er det rart an ingen har nevnt "Castlevania - Simons Quest" til NES... utrolig stemningsfull musikk..

Ellers så mener jeg at Heroes Of Might & Magic IV har en helt utrolig musikk... Det sier litt når jeg leser credits og finner ut at de har en egen sekkepipe coordinator :p

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Det ble laget EKSTREMT mye minneverdig musikk på C64'n.

Spillmusikken+loademusikken til Rambo f.eks.

Loademusikken til Yie are Kung Fu.

Musikken i Last Ninja 1,2

Kampmusikken fra Way of the Exploding Fist.

And the list goes on..and on..

Sanger som enda spinner rundt i hodet mitt hvis jeg trigger tanken.

*lol*

C64 lenge leve! Men må si jeg har MANGE fler fra Amiga :love: Takk gudene for Mod`er og emulatorer!! :thumbs::w00t:

PS: Har sikkert 5 forskjellige versjoner av musikken til Last Ninja 1 og 2! Herjer!! ;)

Lenke til kommentar
Ohh...

Må tilbake til gode gamle dager for å finne noen seriøst FANTASTISKE låter!! SuperCars 2, Lotus 2 og Walker!!

Men må si det at den musikken som passet best til spillet og bedret gameplayen mest må være musikken i Det fantstiske Lost Patrol!!!

Husker jeg startet Spillet bare for å høre musikken... :love:

lotus2 digger jeg til hver dag :w00t:

her er den

Lenke til kommentar
Før i tida var det WarCraft II og heroes 3, nå synes jeg MOrrowind har et fantastisk soundtrack

Mannen bak soundtracket til Morrowind har også skrevet musikken til Neverwinter Nights og Dungeon Siege!

Ja, morrowind musikken er bra :dribble: . Og resten av musikken til han som skriver sangene (husker ikke hva han heter her og nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...