aiuL Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 1.Morrowind 2.Max Payne 2 3.Rainbow Six 4.Dark Age of Camelot 5.Neverwinter Nights osv. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Noen "gems" fra fortiden. Du trenger Modplug Player eller en tilsvarende avspiller for å høre sangene. Fury of the furries Desert Forrest Lagoon Unreal Shared Dig Superfrog Superfrog.zip Man finner stort sett alt av amigamusikk og sånt på Modplug.com. Endret 8. desember 2003 av Ripsta Lenke til kommentar
CornFlake Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Hmm.. det må være The Legend of Zelda: Ocarina of Time Sonic 1,2 og 3 Super Mario World Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Unreal 1 Unreal Tournament og Deus Ex 1uten tvil.. Alt sammen laget av StrayLight Productions Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg må si Morrowind har noen virkelig flotte perler, men det går mye av de samme. Skulle gjerne hatt flere, spennende, episke kunststykker. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Du kan jo alltids legge inn annen episk musikk i "musikk-mappen". Jeg hadde blant annet Braveheart- , Gladiator- og Spy Game sanger i spillet. Funket brilliant! Endret 5. desember 2003 av aiuL Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Zelda.. hadde det på game-boy. Slo på og satt på fult volum mens jeg holdt den hot øret. (det het: Link, The awakening) God Jul Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Metal Gear Solid 2-musikken er også enormt bra. Ja, den liker jeg også. Jeg liker spesielt Opening Theme, Russians From Kasatka, Ray Escapes, Kill Me Now! og Harrier. Endret 5. desember 2003 av Solid Snake Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 [quote name='P3xy' date='05/12/2003 : 19:19'] Zelda.. hadde det på game-boy. Slo på og satt på fult volum mens jeg holdt den hot øret. (det het: Link, The awakening) God Jul [/quote] Hehe... Flott det er flere som liker Link's Awakening Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Zelda 3 ER jo det beste Zelda spillet ever da! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Du kan jo alltids legge inn annen episk musikk i "musikk-mappen". Jeg hadde blant annet Braveheart- , Gladiator- og Spy Game sanger i spillet. Funket brilliant! Hehe, konge! Men, legger man inn slik "hip-hop yo yo yo-musikk", passer det lite inn spillet (enda godt jeg ikke ligger sånn musikk) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 c&c generals (og red alert da... ). earth 2150 lost souls (tror det er det det heter) C.S.I spillet (da dette har samme musikken som serien) worms 3d er jo dønn. Mener samme sangen er med i den nye looney toons filmen, så det blir vel å skaffe soundtracket til den Icytower mafia og mye mer Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 holdt på å glemme little big adventure 1 & 2!!! digger den musikken. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 NFS - Underground Max Payne 2 Skate or die Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Det ble laget EKSTREMT mye minneverdig musikk på C64'n. Spillmusikken+loademusikken til Rambo f.eks. Loademusikken til Yie are Kung Fu. Musikken i Last Ninja 1,2 Kampmusikken fra Way of the Exploding Fist. And the list goes on..and on.. Sanger som enda spinner rundt i hodet mitt hvis jeg trigger tanken. Endret 5. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 homm3 dungeon siege morrowind flotte soundtrack på alle. Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Eve online The Dig Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Moonshine Racers på Amiga. Fantastisk spill låt. Ingen over ingen ved siden Lost patrol , også Amiga er et annet godt alternativ. Meget stemningsfull låt. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Broken Sword-spillene+Max Payne-spillene! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2003 Enig med Lost Patrol, synd det var nesten umulig å fullføre pga. en eller anna av soldatene alltid fikk lav moral og tok livet av deg før dere var halvveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå