paa99 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det må vel være Final Fantasy serien.Det passer så bra til tider at jeg får klump i halsen...det er et vakkert spill. har ikke hatt gleden av å spille FF9, har jeg gått glipp av noe?? Nope, beste musikken er i FF7 og 8. Haha, jo, han har gått glipp av noe. FF9 har bedre musikk enn begge de. Nå tenker jeg ikke på musikken da...Jeg tenker på selve spillet Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det må vel være Final Fantasy serien.Det passer så bra til tider at jeg får klump i halsen...det er et vakkert spill. har ikke hatt gleden av å spille FF9, har jeg gått glipp av noe?? Nope, beste musikken er i FF7 og 8. Haha, jo, han har gått glipp av noe. FF9 har bedre musikk enn begge de. Nå tenker jeg ikke på musikken da...Jeg tenker på selve spillet Men da poster du i feil emne. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Må seie meg enig med mange som har sagt Halo 2! Er så herlig å spele når nokon av soundtracka kjem på der i ingame Endret 14. november 2007 av mummi-pappa Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 FF 10 og morrowind Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Full Throttle. Bandet som spilte inn musikken var "The gone jackals". Helt nydelig metall:) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kirby-musikken eier. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 All musikken på Rolcage er ganske tøff =] Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Halo 2 eller Halo 3. Hårene reiser seg når du går berserk på Covenant og har soundtracket i bakgrunnen. Dette soundtracket er det som forsterker den helhetlige opplevelsen mest av alle soundtrackene jeg har hørt i spill, hver kill føles liksom enda bedre. Får til og med et ekstra adrenalinrush av det. Det er blodvakkert, Martin O'Donnell er et geni. Den avslappede følelsen du får av å ri over Cyrodiil i Oblivion på en solfylt dag med den rolige musikken i bakgrunnen kommer høyt, men når ikke opp i forhold. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Avslutningstemaet til "Journey to Silius" (NES). Tror jeg runna det spillet 100 ganger bare for å høre det temaet, satte på det her om dagen og fikk enda gåsehud Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Final Fantasy 7 og Battlefield 1942 uten tvil! Edit: Og gamle Transport Tycoon Deluxe selvsagt Endret 14. januar 2008 av BåGan Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Slike spillmusikktråder er alltid fulle av final fantasy fanboys :/ On topic: min mening: Hl2 <3 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Battlefield Vietnam får min stemme. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 - De fleste spill med musikk av Maniacs of Noise (Jeroen Tel) fra C64-tiden (regner med knapt 10% her har hørt om den slags "oldtidssaker"). Men musikken er ingenting annet enn legendarisk. - GTA3 - vice city - BF Vietnam Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Metroidspillene har ganske digg soundtrack. Rundas Battle er sykt kul. Lenke til kommentar
Risern Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 MGS, BF1942 og FFVII Endelig noen som nevner BF1942, satt å venta på det! Intro musikken er konge, får deg så absolutt i kampstemning! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kirby-musikken eier. Kirby's Adventure? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Megaman 2 intro (NES) Signerer denne Men står fortsatt på at "Journey to Silius" hadde mer gjennomført soundtrack gjennom hele spillet (da avslutningstemaet "t-t-t-toppa heile d-d-driten!") Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 StarCraft. Jeg synes denne soundtracken er veldig bra. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Zelda spillene har den desidert beste spillmusikken i mine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå