Gå til innhold

Mest minneverdige soundtrack i spill ever?

Anbefalte innlegg

Finnes ikke bedre spillmusikk en det Nobuo har komponert til Final Fantasy serien. Uten han tror jeg neppe det hadde vært press på å levere god musikk i spill den dag i dag. Det hadde liksom ikke vært like stor konkurranse på musikkfronten.

Vil helt klart si FFVIII hadde den sterkeste lista med melodier i hele serien. Det var ikke bare en håndfull sanger som man virkelig husket ala FF7, det var omtrent hver eneste melodi i hele spillet. Fra start til slutt var absolutt hvert stykke fantastisk komponert og arrangert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unreal Tournament 99, 03 og 04 musikken, Ghost Recon og sist men, ikke minst musikken som er det jeg vil kalle den mest spennende og hjertepumpende musikken jeg kan tenke meg og den musikken tilhører Rainbow Six 1, Raven Shield og Rogue Spear. Makan til fet musikk skal du lete lenge etter.

http://www.billbrownmusic.com/soundBB/R6EW_IntroMusic.mp3

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
Halo 2 sangen ;) Glemt helt hva den heter men den eier ALT :D

Edit: Breaking Benjamin - Blow me away! <3

Den er god å høre på ja..

Synes at alle soundtracka i Halo 2 er bra, men Halo 3 har lite soundtracks virker det som..

Det er ikke det, men jeg synes at de blir fraværende..

Ja, er egentlig ikke så mange nye sanger der ( de nye ble jo for det meste vist i trailerne). Litt kjipt at det ikke er noe med el-gitar i spillet, som det var i halo 1 og 2 ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...