Keiseren av Grønland Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Finnes ikke bedre spillmusikk en det Nobuo har komponert til Final Fantasy serien. Uten han tror jeg neppe det hadde vært press på å levere god musikk i spill den dag i dag. Det hadde liksom ikke vært like stor konkurranse på musikkfronten. Vil helt klart si FFVIII hadde den sterkeste lista med melodier i hele serien. Det var ikke bare en håndfull sanger som man virkelig husket ala FF7, det var omtrent hver eneste melodi i hele spillet. Fra start til slutt var absolutt hvert stykke fantastisk komponert og arrangert. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Hele grunnen til at jeg startet med FF var fordi en kamerat hadde sagt at det var så bra musikk Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Yepp det skjønner jeg. Musikken er halvparten av grunnen til at jeg ble fan av serien og kjøpte nye spill når de kom. Den definerte de episke opplevelsene. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Unreal Tournament 99, 03 og 04 musikken, Ghost Recon og sist men, ikke minst musikken som er det jeg vil kalle den mest spennende og hjertepumpende musikken jeg kan tenke meg og den musikken tilhører Rainbow Six 1, Raven Shield og Rogue Spear. Makan til fet musikk skal du lete lenge etter. http://www.billbrownmusic.com/soundBB/R6EW_IntroMusic.mp3 Endret 4. november 2007 av Hawkn Lenke til kommentar
RevX Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Tror ikke jeg kan få nevnt nok hvor fantastisk Metal Gear Solid-musikken er. Gir meg mildt sagt frysninger. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Høyest på listen min er nok Baldurs Gate 2, introen på Deus Ex og FFVII. Gothic 3, til tross for sine feiler, hadde noen virkelig magiske låter. Outcast må også nevnes som fantastisk, hele lydbildet blir malt med ekstremt sterk lyd. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Må få nevne meny musikken i Mafia, Max Payne, Doom 3 og Oblivion. Også har GTA: Vice City og San Andreas bra musikk. Og tilslutt: Halo 2. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Enig der ass. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Halo 2 sangen Glemt helt hva den heter men den eier ALT Edit: Breaking Benjamin - Blow me away! <3 Den er god å høre på ja.. Synes at alle soundtracka i Halo 2 er bra, men Halo 3 har lite soundtracks virker det som.. Det er ikke det, men jeg synes at de blir fraværende.. Endret 5. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Halo 2 sangen Glemt helt hva den heter men den eier ALT Edit: Breaking Benjamin - Blow me away! <3 Den er god å høre på ja.. Synes at alle soundtracka i Halo 2 er bra, men Halo 3 har lite soundtracks virker det som.. Det er ikke det, men jeg synes at de blir fraværende.. Ja, er egentlig ikke så mange nye sanger der ( de nye ble jo for det meste vist i trailerne). Litt kjipt at det ikke er noe med el-gitar i spillet, som det var i halo 1 og 2 ihvertfall. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Beste soundtrack? Hmm, blir lang liste det. Men, Oblivion vinner nok. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Mest minneverdige soundtrack? Når du slår Mewtwo (?) i Pokemon Stadium på N64. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Halo, spesielt Halo 2. Musikken gir en fantastisk god stemning i spillet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Kan ikke si noe annet enn musikken når du startet opp et av Age of Empires spilla Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Åpningssangen i Zelda: Link's Awakening. Fikk spillet i romjula for mange herrens år siden, og den sangen har jeg fortsatt på hjernen til tider :-) Lenke til kommentar
RevX Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Mye bra i det spillet ja. F.eks Tal Tal Mountains og Ballade of the Wind Fish. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Kan ikke si noe annet enn musikken når du startet opp et av Age of Empires spilla Forresten, den støttes. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Musikken fra mappet "New York" på Last Ninja Commodore 64. Ellers så har er jo åpningmusikken på det første Unreal Tournament planta seg ganske bra i skallen min utmenu.it heter lydfila for de som forsatt har spillet installert :-) Endret 6. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Slu Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Metal Gear Solid-seriens soundtracks er helt rå. The Elder Scrolls: Oblivion sine soundtracks er utrolig godt gjennomført og spilt med varme. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Need for speed underground 2 soundtrackene passet veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå