Effectiv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Halo 2 sangen Glemt helt hva den heter men den eier ALT Edit: Breaking Benjamin - Blow me away! <3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Halo 2 sangen Glemt helt hva den heter men den eier ALT Edit: Breaking Benjamin - Blow me away! <3 9446329[/snapback] så sant, så sant. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Klart den desidert beste Deretter kan jeg bare si at Ff-x har noen sentimentale sanger som jeg ELSKER Blant annet de av hun yuna(?). Savner det spillet <3 Synd jeg ikke finner det igjen =/ Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Halo 2 sangen Glemt helt hva den heter men den eier ALT Edit: Breaking Benjamin - Blow me away! <3 9446329[/snapback] så sant, så sant. 9446541[/snapback] Second That! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Musikken i EVE Online er jammen bra den også! Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Latterlig mange spill å velge mellom... Alle Lucas spillene, World of Warcraft og God of War er jo klare favoritter! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Åja, Gears of War har rå musikk også. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Halo 2 sangen Glemt helt hva den heter men den eier ALT Edit: Breaking Benjamin - Blow me away! <3 9446329[/snapback] så sant, så sant. 9446541[/snapback] Second That! 9447011[/snapback] Halo theme - Mjolnir mix er mye bedre... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Har nynna på ein Banjo Kazooie song i fleire veker no. På Hyrule Field-songen i Zelda OoT óg. Endret 9. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den musikken som sparker liv i synapsene kraftigst er jo naturligvis det jeg spilte som barn. Sanseopplevelsene er utrolig mye sterkere da. Sånn sett er Nintendo litt sånn McDonalds-kyniske fordi de lager spillene så grønnj*vli optimalisert for fantastiske barndomsminner (og det inkluderer moody musikk). Faxanadu (NES 8-bit) Blaster Master (NES 8-bit) Mega Man (NES 8-bit) Zelda (NES 8-bit, SNES 16-bit) Secret of Mana (SNES 16-bit) Monkey Island (386-PC!) UFO: Enemy Unknown (386-PC) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Final Fantasy-spillene 7 til 9. De spillene var magiske og det var musikken også. Gran Turismo 3. Elsket å bare sitte og høre på musikken mens jeg kjørte en søndasgstur på en bane i den treigeste bilen World of Warcraft. Husker at jeg gikk inn og at av byen Nijel's Point i Desolace for å høre en sang som var "rare-spawn". Den ble bare spilt en av ti ganger ejg gikk inn i Nijel's Point. Lenke til kommentar
zerelia Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen gamle spill remixes som jeg synes er bra: Crusader_No_Regret___The_Traveler_Remix.mp3 Final_Fantasy___Mystic_Quest___Battle_Theme__Hellion_Remix_.mp3 MegaDriver___Sonic_Boom___Guile_s_Theme__Street_Fighter_2_.mp3 Av nyere dato synes jeg Bioshock Collector's Edition OST: Beyond the Sea og God Bless the Child er ganske bra. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har en side hvor det er oversikt over hvilke sanger som er i spill? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Fifa 98 intro soundtracket.. Husker ikke hva sangen het Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Dreamfall Endret 31. oktober 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det må vel være Final Fantasy serien. Det passer så bra til tider at jeg får klump i halsen...det er et vakkert spill. har ikke hatt gleden av å spille FF9, har jeg gått glipp av noe?? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Dreamfall Vakkert Skulle ønske jeg var der. Takk for den posten uansett:) Endret 31. oktober 2007 av gormers Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det må vel være Final Fantasy serien.Det passer så bra til tider at jeg får klump i halsen...det er et vakkert spill. har ikke hatt gleden av å spille FF9, har jeg gått glipp av noe?? Nope, beste musikken er i FF7 og 8. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det må vel være Final Fantasy serien.Det passer så bra til tider at jeg får klump i halsen...det er et vakkert spill. har ikke hatt gleden av å spille FF9, har jeg gått glipp av noe?? Nope, beste musikken er i FF7 og 8. Haha, jo, han har gått glipp av noe. FF9 har bedre musikk enn begge de. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Etter å ha spilt Bejeweled 2 en del i det siste, har jeg fått veldig sans for musikken i dette spillet. Andre favoritter er: Zelda OoT Halo Morrowind Metroid Prime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå