Landeplagen Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 The Sims (originalen) har utrolig hot soundtrack. 9198097[/snapback] Det passer jo, så hvorfor ikke? Avslappende og rolig musikk som gir deg dekorasjons-stemningen. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 The Sims (originalen) har utrolig hot soundtrack. 9198097[/snapback] Det passer jo, så hvorfor ikke? Avslappende og rolig musikk som gir deg dekorasjons-stemningen. 9198114[/snapback] Jeg har aldri blitt inspirert av musikken, lol... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har aldri blitt inspirert av musikken, lol... 9198257[/snapback] Litt Commodore-Cappella burde vekke liv i inspirasjonen! Visa Röstar - International Karate Visa Röstar - Rolands Rat Race Visa Röstar - Thrust Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Metal Gear Solid! MGS theme live orchestra Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har aldri blitt inspirert av musikken, lol... 9198257[/snapback] Litt Commodore-Cappella burde vekke liv i inspirasjonen! Visa Röstar - International Karate Visa Röstar - Rolands Rat Race Visa Röstar - Thrust 9198378[/snapback] wtf er det der forno?!? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 wtf er det der forno?!? 9200246[/snapback] Svensker som synger a-capella versjoner av C64 klassikere. Spesielt, med andre ord. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 De soundtrackene som har gjort mest intrykk på meg er Zelda. Har så og si alle soundtracksa til samtlige Zelda spill. Men på en meget god andreplass kommer Metroid Prime. Og selv om det ikke er i hovedsak spill, men fårekommer i spill også vil jeg nevne Star Wars. All musikk derifra er bare helt genialt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Kom nettopp på låtene i SSX 3. Jeg tror aldri at noen produsenter/utgivere (altså EA) har brent så mye penger på låter. Og så passet de fleste veldig godt til spillet. Dessuten var alle sangene interaktive slik at sangen ble ferdig når du kom til bunnen av bakken. Det at musikken var i loadingen hjalp på stemningen, og gav deg en slags "this is it" følelse" Meget minneverdig. http://en.wikipedia.org/wiki/SSX_3#Soundtrack Halo serien har veldig minneverdig soundtrack for meg, men jeg har dessverre gått lei hovedmusikken pga for mange brukervideoer som bruker den. Zelda serien har som nevnt veldig bra og minneverdig musikk. TW skuffet heller ikke og her er pianoversjon av den beste sangen i spillet (får en til å tro at han som lagde sangen lagde den på et piano). En av de få sangene som gav meg gåsehud første gangen. http://nexgenwars.com/gaming_video/129/The...iano-Theme-Song Endret 13. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Kom nettopp på låtene i SSX 3. Jeg tror aldri at noen produsenter/utgivere (altså EA) har brent så mye penger på låter. Og så passet de fleste veldig godt til spillet. Dessuten var alle sangene interaktive slik at sangen ble ferdig når du kom til bunnen av bakken. Det at musikken var i loadingen hjalp på stemningen, og gav deg en slags "this is it" følelse" Meget minneverdig. http://en.wikipedia.org/wiki/SSX_3#Soundtrack 9274659[/snapback] Det var jævlig fett, ble sugd helt inn i spillet. Samme med Burnout 3. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Donkey Kong Country 1/2... AAAAH Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Kom nettopp på låtene i SSX 3. Jeg tror aldri at noen produsenter/utgivere (altså EA) har brent så mye penger på låter. Og så passet de fleste veldig godt til spillet. Dessuten var alle sangene interaktive slik at sangen ble ferdig når du kom til bunnen av bakken. Det at musikken var i loadingen hjalp på stemningen, og gav deg en slags "this is it" følelse" Meget minneverdig. http://en.wikipedia.org/wiki/SSX_3#Soundtrack 9274659[/snapback] word!! spesielt "Jerk it out" og "ImA robot", ble så gira da sangen kom, hadde de på SSX radio heletiden Endret 14. august 2007 av twintip Lenke til kommentar
Limpistol Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Beste musikk i spill: - Metroid prime sitt soundtrack, hørte også mye av Corruption sitt soundtrack her en plass.. absolutt mega! Husker godt magmoor caverns stemningsmusikk, først var den rar, men så ble den bare bedre å bedre å satt seg fast i hjernen min. Samme kan man si om Phendrana drifts vinterverden og jungelplassen i begynnelsen av spillet. Fine tunes som man aldri glemmer.. Virkelig en opplevelse! Musikk som virkelig passer atmosfæren og dem mystiske stemningen i spillet/serien. Episkt å minneverdig, også creepy.. Da snakker jeg også om Metroid og Super Metroid sitt ''soundtrack.'' last ned Kraid's theme, Brinstar feks, å hør de vidunderene.. Det er moment jeg aldri vil glemme i min erfaring av spill. Apokalyptiskt å religøst! - Og selvfølgelig skal Zelda: OOT og TP være nevnt, deilige melodier! Ahh.. ! - Final fantasy- spillene byr på mange gode melodier! - Jeg vil også nevne Bioshock som en av de mest atmosfæriske å mest stemningsfulle musikkene jeg har hørt i spill.. Meget velykket å absurb. - mange i Resident Evil - serien har minneverdige låter, også Shadow of the Colossus og ICO. Spill som ikke mange har spilt faktisk :O - Gears of wars har mye machomusikk! Absolutt passende - Så har vi de gode licensedmusikk spilla, der er 3d- GTA høy! Først, Vice City.. Så San Andreas ( mer Wester'n og ''landet''-låter.. og selvfølgelig mye rap/hip-hop. Så kommer SSX3, genialt å fancy spill.. mye energi gjennom musikken der! WoW har også mange slagere, Stormwind og ironforge theme, og selvfølgelig de magiske stemmene fra Darnassusøya! får tårer i øynene Jeg vil aldri kategorisere lissensmusikk over de egenkomponisert musikk til spill.. Liker mest episke å låter man husker, ikke som er blitt laget før å brukt i spill ( noe som også funker..) men det blir noe helt annet.. Tror Metroid-serien vil være høyest i mine erfaringer, Metroid Prime er nok det beste spillet jeg har spilt også.. Men det er vanskelig å sie hvem som er best når alle er helvettes gode! MZM008___Kraid.mp3 Endret 28. august 2007 av Limpistol Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Mange melodier som sitter som støpt i hodet mitt, men favoritten er utvilsomt mitt aller første spill...themesangen til The Escape from Monkey Island. Guybrush Threpwood rawks! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Halo 3 intro musikken, klasikker alerede... Må ikke glemme musikken fra LOTRO heller... og seff, super mario ! da ding da da du rada da duradadadiiidum. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 har jeg nevnt silent hill-spilla? Et av de beste noensinne. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Den feteste spillmusikken må være fra Monkey Island serien. Ellers så har følgende spill spesielt bra musikk: -Grim Fandango -Halo-serien -Morrowind -Oblivion -Fable -Kameo -Final Fantasy X -Little Big Adventure 2 -Diverse fra Metal Gear Solid 3 Det er alt jeg kan komme på i farten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Duke Nukem, Halo, Max Payne og selvfølgelig Mario. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Klarer ikke glemme Battlefield 1942 musikken, dette er vel det eneste spillet hvor jeg nesten må se introen hver gang, introen lager den perfekte stemningen til å ville gå til krig å drepe litt tyskere/japser/amerikanere/sovjeter osv. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Oblivion og mange av Final Fantasy spillende har noen utrolige fine soundtracks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Spill som jeg øyeblikkelig kommer på med musikk som har fenga meg.: * Transport Tycoon = Ikke noe bra musikk, men den sitter igjen i kroppen med en god feeling :-D * Unreal Tournament = Første spillet i serien som jeg spillte og startet opp spillet mange ganger kun for å høre på musikken. ;P * Baldurs Gate 2: Shadow of Amn = Trenger vel egentlig ikke å si mer * Deus Ex = Også nydelig musikk i et herlig spill! * TES III: Morrowind * TES IV: Oblivion * Bioshock * Zelda: Ocarina of Time * Super Mario! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå